We zijn er klaar voorrrrrr

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hier zijn ze er ook klaar voor maar wel in hun bedje hahaha, ze zijn op en moe dus huppakee… morgen horen ze wel hoe het is geweest!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hier ook klaar en kids inderdaad op bed vorge keer waren ze zoooo moe dat doen we maar ff niet…

Nou meiden HUP HOLLAND HUP!

Tries

pffffff verlening mennnnnnnnnnn

hopelijk gaan we door,anders heb ik die extra
slingers voor ja doedel op gehangen

maar kaitlyn heeft 1e helft gezien,maar kan niet stil
zitten mennn daar word je zenuachtig van hoor hihiih

en dylan mag hem af zien

Dylan & Kaitlyn

Ow wat jammer zeg we zijn niet door
Echt vind het helemaal piep
Wel spannend was het

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

en toch blijven de vlaggetjes hangen… voor guus

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik vond het ook jammer me tshirt met aanvallen heeft niet geholpen vanavond.maar jongens even goed bedankt voor de mooie gespeelde wedstrijden .

groetjes marielle mama van tanja

Wat ontzettend jammer zeg voor Nederland. Wij zagen de wedstrijd in de mall, (7 uur tijdsverschil met hier) en ik had zelfs de kinderwagen een oranje tint gegeven, maar helaas. Volgende keer beter.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Guus gaat nog niet naar huus!!

Vanaf nu ben ik voor Guus!! Hoop dat Spanje wint van Italië. De Russen kunnen denk ik beter te gen Spanje spelen dan de Italiaanen. Duitsland zal wel winnen van de Turken, dus wordt het een finale Duitsland-Rusland. Dan mag van mij Guusje winnen, is het toe nog een beetje een Nederlandse overwinning!!

Maar we hebben verdient verloren van de Russen. We speelde echt belabbert! Als we zo tegen Italië en Frankrijk hadden gespeelt, dan waren we niet eens door gegaan!! Maar het was wel spannend, met een formidabel spelende Van der Sar!!

Ps. het bericht heb je wel op een ongekend tijdstip gepost Bianca!! Alsof je het zo hebt uitgekient!!

haha idd precies om 19…00 uur en 00 seconde

Dylan & Kaitlyn