Jaja, we zijn weer terug!
Heb net alle topics een beetje bijgewerkt / bij gelezen (er waren “maar” 58 actieve!! haha!).
We zijn dus gisterenmiddag teruggekomen en hebben behoorlijk last van een jet-lag. Dat bestaat dus echt, helaas.
Stephan heeft sinds twee jaar voor het eerst weer gespuugd (doet hij normaal dus nooit) en ik hoop dat het door de reis komt en niet door een griep ofzo.
Donderdagmorgen wordt hij namelijk eindelijk geopereerd aan die neus- en keelamandelen en ik zie daar wel tegenop, maar hoop echt dat het door gaat.
Is hij misschien eindelijk van die oor- en keelontstekingen + verkoudheden af!
Verder vertel ik het verhaal over de vakantie later op de avond even of anders morgen.
Mijn broertje komt zo namelijk even langs en ik heb ff lang genoeg achter de pc gezeten om de berichtjes “bij te werken” haha!
Heb een lamme hand nu.
Maar ik vind het gezellig om weer terug te zijn hoor! Heb jullie gemist, haha!!!
Nee hoor, dat valt heel eerlijk gezegd wel mee.
Het is daar op vakantie allemaal zo anders…
Zo heerlijk eigenlijk.
Nou ja, nu weer terug naar de orde van de dag.
En volgende week is Steef jarig. Da’s ook hartstikke leuk om naar uit te kijken!!
En 3 dagen later Vivien uit Hongarije.
Spannend hoor!
Nou, jullie horen het vakantie-verslag nog van me!
Liefs, mamma van Stephan (die na 6 weken nog steeds last heeft van die stomme ontstekingen aan haar benen door die stomme rot-bacterie!! Sorry hoor, moest ik ff kwijt )