We weer terug zijn uit Bali

Hoi Hoi

We zijn weer terug uit Bali hoor.
We hebben het heerlijk gehad en alles is goed gegaan.
Niemand ziek geweest en de vlucht ging ook prima. Ze hebben heerlijk geslapen. Terug wel 9 uur achter elkaar.

Nanik heeft alleen heel weinig gegeten. 1 Boterham en een beetje witte rijst dat was het. Gelukkig wel geoed gedronken dus we gaan haar weer ff vetmesten hoor. En vooral groenten enzo geven.

Doei
Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

welkom terug en fijn dat je het heerlijk hebt gehad

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Goh wat is dat snel gegaan zeg. Enne lekker dat het allemaal zo fijn geweest is, vooral het vliegen want daar zag je best tegen op toch?

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Welcome back! Fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat de vlucht ook geen problemen gaf. Hoe ging het slapen dan? Ik neem aan dat het tijdsverschil, de temperatuur en de nieuwe omgeving goed wennen was, of viel dat mee voor Nanik?
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Jeetje zijn jullie al weer terug…wat gaat de tijd toch snel!
Wat super dat alles zo goed is gegaan!!!
Op naar de volgende mooie vakantie.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Saro, je haalt me de woorden uit de mond! Vier weken alweer voorbij! Wat gaat de tijd snel.

En fijn dat de vlucht zo goed is gegaan. Hebben ze erg last van een jetlag? Welkom terug op ikkeben!

welkom terug
fijn dat jullie het goed hebben gehad

groetjes gytha

Thanks meiden

Ja Nanik heeft wel veel last gehad van aanpassings problemen hoor. Ze vindt veranderingen altijd al een beetje lastig en ze is ook erg verlegen.

De jetlag viel wel mee en de warmte ook maar vooral dat alles vreemd was. Het hotel, de restaurants en al die mensen die allemaal tegen haar gingen praten enzo.

Ze heeft echt 2 weken lang aan mij vast gezeten. De laatste week ging het wat beter. Maar zelfs nu moet ze hier weer wennen.

Slapen in het vliegtuig ging heel goed hoor. Ze lag gewoon tussen ons in op haar eigen stoeltje met haar hoofdje een beetje op onze schoot. Gewoon een klein bedje zeg maar.

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker