We vandaag ff geshopt hebben

Schoenen voor beide boeven!!
Ik ‘vang’ er elk jaar langs, steeds zijn dan de schoenen die ik écht leuk vind net uitverkocht in hun maten, dus vandaag dacht ik, laat ik maar eens vast gaan kijken, en ben voor beide geslaagd!!

Voor Milan deze stoere laarsjes van Yellow Cab

Zal die van Demi eens zoeken op internet, m’n camera wil niet laden dus kan geen foto plaatsen

Groetjes Nathalie & Co

Nee niet echt zwaar volgens mij…
Ik heb ze hier gewoon bij de kinderschoenenzaak gekocht, hebben ze vast bij jullie in de buurt ook wel, gewoon de kinderschoenenwinkel opzoeken die yellow Cab verkoopt die heeft ze dan vast en zeker!

Stoer he??

Ik wilde vorig jaar al ziets voor Milan, maar niks paste hem omdat ie een nogal hoge wreef heeft, maar deze gingen prima

Groetjes Nathalie & Co

Oh das wel groot ja, Demi en Milan hebben inmiddels dezelfde maat 2 jaar verschil en hij groeit haar zo voorbij!
Beide maat 26 nu, Milan is alleen pas net 2 en Demi is 4…

Groetjes Nathalie & Co

Deze laarsjes gaan tot maat 35 dus het zou nog wel kunnen voor hem.

Groetjes Nathalie & Co

Hey, die zijn stoer Nathalie!!! Gaaf zeg!
Ja, die zou ik ook zo kopen voor Stephan (hahaha, bij wijze van hoor!!! )
Ik ga in Amerika kijken voor winterschoenen voor hem.
Daar zijn merken meestal goedkoper

Stephan heeft trouwens ook maat 26 (net 4 jaar) Maar misschien wordt het nu maat 27.
Even voor de zekerheid opmeten nog.

Heb je die van Demi al op internet gevonden eigenlijk?
Ben nieuwsgierig

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 10 Sep 2005 22:22:30

Ja laarsjes zijn helemaal in nu, ik vind het zoo stoer

Groetjes Nathalie & Co

Nou die van demi zijn maar moeilijk te vinden, ik heb er die er op lijken wel kunnen vinden, het is de ‘grote’ versie ervan, Demi heeft aan de zijnkant ook nog een rits zitten, ze zijn zo gaaaf!!

Groetjes Nathalie & Co

Wow, ook al zo stoer!
Ze lijken me echt leuk!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gaaf zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

ooohhhhhh super gaaf zeg die kunnen er beide tegenaan deze winter

Bianca,Dylan & Kaitlyn