We van de trap gevallen zijn

Vanmorgen heb ik Danielle uit bed gehaald, even gespeeld en toen rustig naar beneden. Het laatste gedeelte ging alleen veel te snel. 7 treden naar beneden gevallen. Gelijk beide schreeuwen, zij van de schrik en ik van de schrik en pijn. Danielle heeft gelukkig niets, maar mama mag weer een week thuis blijven. In ieder geval een gekneusde enkel en knie. volgende week weer een keer terug wat de kniebanden vertrouwen ze nog niet helemaal.
Fijn na 12 weken (hernia-operatie) thuis zitten mocht ik 2 weken geledern weer rustig beginnen en lig er nu alweer uit. BALEN.

Gelukkig is Danielle vrolijk en begint nu ik rustig stil lig de pijn weer weg te trekken.

Danielle is geboren op 7-1-2010

He jakkes wat naar
Sterkte, en ik hoop dat je er snel weer bovenop bent!

Helaas…ik ken het!
Ja…daar zit je dan he!
Ik heb 2 weken met een bureaustoel door de kamer gesjeest misschien ook iets voor jou als je niet kan lopen.
Ik viel met Aaron van de laatste (lees goed de laatste) tree en scheurde compleet mijn enkelband af…gevolg…6 weken naar de gipskamer in het ziekenhuis gelopen en op het laatste getaped.!
Ben 9 weken thuis geweest en toen therapeutisch gaan werken.

Heb je tape of wat?

Heel veel beterschap en laat je maar vertroetelen.

Gr, Danielle

Da’s schrikken zeg! Sterkte en beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jee wat een schrik, Beterschap!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jeetje, wat vervelend!!
Hoop dat je je snel weer beter voelt, wat dit is niks natuurlijk.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje dat is schrikken.

Gelukkig dat Danielle er niets aan overgehouden heeft, maar voor jou wel erg balen. Hoop dat je senl van de pijn af bent.

Groetjes,
Sandra