We onwijs trots zijn op Nora!

Die is namelijk helemaal zindelijk!! Zelfs 's nachts gaat het goed. We laten haar even plassen op de wc als we naar bed gaan, maar als ze wakker wordt, is de luier droog!

Ik zeg: weg met die luiers!!!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Helemaal toppie! Stoer klein wijfie!!!

Groetekes, Sje

Zeker!!!

Nu nog wel 20 keer naar de wc, maar ze is droog en elke keer komt er een plas of poep! Als we naar de winkel gaan of zo, is ze ook nog helemaal droog!

Mamma van:

Wauw, snel zeg. Goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wow, daar mag je trots op zijn, snel hoor

Liefs Michelle

Oh wat goed! En snel ook toch?

Inderdaad erg vroeg, net twee geworden! Maar goed voorbeeld doet goed volgen! Anna dient als grote voorbeeld en grote zus. Scheelt mamma ook weer… Beter!

Bij Anna ging het echt met horten en stoten, maar nu met Nora gaat het perfect, en ook binnen een korte termijn. We zijn twee weken geleden begonnen met het zindelijk worden en nu al dagen helemaal droog! Dit is er eentje uit het boekje!

Wat ik hiervoor al zei, het is wel 20 keer per dag naar de wc, maar das niet erg.

Mamma van:

Knap van Nora!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

sodeju! mag ik dat even zegggen? dat is echt heel knap op haar leeftijd! wij zijn nu nog steeds bezig…vanaf mei hahahaha. Wij zijn OOK trots op Nora!!

quote:
sodeju! mag ik dat even zegggen? dat is echt heel knap op haar leeftijd! wij zijn nu nog steeds bezig..vanaf mei hahahaha. Wij zijn OOK trots op Nora!!

Ben ik helemaal mee eens! Nora heeft natuurlijk Anna als voorbeeld. Dat scheelt enorm. Bij Anna zijn we ook bijna een jaar mee bezig geweest. Niet de hele tijd, maar als je rekent vanaf het moment dat Anna het eerste plasje op de wc deed en het moment dat ze echt zindelijk was, duurde het bij een jaar…

Anna had vooral last met het poepen, op een gegeven moment moest ik echt een microlax gebruiken anders kon het er echt niet meer uit. Je wilt niet weten hoe dik het was toen het er uiteindelijk uit kwam. Ze wilde het wel op de wc doen, alleen ze drufde het gewoon niet. Ze zat zichzelf eigenlijk in de weg dus.

Dus het kan bij jullie ook nog we even duren, niet dat ik je wil ontmoedigen, integendeel!!

Mamma van:

Wat knap van haar!

Daar mag je zeker trots op zijn.

Groetjes,
Sandra

We hadden haar gisteren avond laten plassen, dat ging goed. Werdze ook nog eens om een uur of half vijf wakker omdat ze moest plassen! Super goed dus!

Mamma van: