We naar de huisartsenpost zijn geweest

Ik heb gisterenavond besloten om de huisartsenpost te bellen, omdat Jordan over de gehele dag maar 200 ml. melk op had. Daarnaast nog een beetje fruithap, maar niet van harte. Geprobeerd wat water te laten drinken, maar dit spuugde hij weer uit. Het was/is hier zo ontzettend warm, dat ik me toch wel een beetje zorgen ging maken. Uiteindelijk gebeld en we moesten om 21:00 uur bij de hap zijn, omdat ze Jordan wilde onderzoeken!

Volgens de arts is hij een kerngezonde kleine knul. Reageerde goed op gebaren, buik voelde goed, keel/mond zagen er goed uit… Volgens de arts kan het weigeren van de fles en het kokhalzen te maken hebben met de 6 maandensprong, maar ook met het feit dat Jordan van de week al niet zo lekker was. Het niet willen drinken heeft niets te maken met het doorkomen van tandjes :S Volgens de arts is het niet erg als hij niet zoveel drinkt; ieder kind is immers anders. Maargoed, zelf dacht ik altijd dat er een minimum van 500 ml. vocht op een dag was!

Maak(te) me echt zorgen om m’n kleine vriendelijke vriend. Gelukkig doet hij het vandaag al wat beter; al 370 ml. melk op, 130 ml. melkpap appel en daarnaast nog 100 gram fruit… Zo dadelijk lekker douchen en dan nog een laatste flesje!

Hopenlijk kan ik vanavond nog wat slapen, want van dat gestress heb ik dat nog maar weinig gedaan.

Zo… dit van me afschreven lucht me toch weer even op!

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Gewijzigd door - Jesmerize op 23 Apr 2011 20:14:42

Goed dat je toch het zekere voor het onzekere hebt genomen en dat het vandaag beter ging. Maar wat ik niet goed snap is dat het niet erg is als hij niet zoveel drinkt. Ze moeten toch meer binnenkrijgen dan ze verbruiken? Zeker met dit weer is dat volgens mij zo. Nou ja, misschien bedoelde de arts dat het voor een keertje niet erg is of zo. Een relaxt Pasen gewenst

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Maar wat ik niet goed snap is dat het niet erg is als hij niet zoveel drinkt. Ze moeten toch meer binnenkrijgen dan ze verbruiken?

Dat dacht ik dus ook. Hij trek natuurlijk ook nog eens vocht uit z’n fruit en groentehap. Moest van de arts er alleen op letten dat Jordan minimaal 1 á 2 plasluiers op een dag moet hebben. Vind dat trouwens nog maar heel weinig! Gelukkig komt hij daar wel aan…

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Oké. Hoe gaat het vandaag?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers