Hoi,
Het gaat zo goed met onze dochter dat we op vakantie mogen. Bij ons was het nog niet opgekomen maar mijn broer ging mee naar het zkh voor de controle afspraken omdat mijn man echt niet mee kon.
En die vroeg nu ze van de sonde af is en het goed doet op het high colorie dieet mag ze dan op vakantie. Ja zei de dokter. Mooi zij mijn broer had er al op gerekend kunnen ze mooi volgende week mee naar Duitsland. ( hij heeft daar een huisje gehuurt schijnbaar dus voor 8 personen zodat we mee kunnen)
Ik viel zowat van mijn stoel van verbasing.
Ze is nu 13,9 kilo en ze doet het goed genoeg om zonder de sonde maar met het dieet verder te kunnen. haar vitamine waardes en witte en rode bloedcellen zijn op het te verwachte nivo en als het zo doorgaat dan zit ze over drie weken op het normale nivo voor een 3 jarig kindje.
Ze heeft nog wel moeite om alles op tijd in te nemen en zovaak te eten ze eet liever drie per dag goed met een koekje of fruit tusssendoor. Maar het gaat echt wonderbaarlijk goed. Al is ze nu wel met andere dingen weer echt een peuterpuber met veel huilen en grenzoekend gedrag. Maarja eerlijk gezegd ook wel weer lekker al kan ik er af en toe achter het behang plakken.
Goed we gaan dus op vakantie lijkt me zo ontzettend lekker. Hadden mijn man en ik niet meer op gerekend dit jaar. Ik heb gewoon super broers en zussen.
Kijk er nu al naar uit.
groetjes
lon106