jaja we hebben gister de 20 weken echo gehad alles was helemaal goed geen afwijkingen en ja we krijgen weer een zoontje
eergister ook nog bij de gyn geweest en nu blijkt dat me bloeddruk te laag is hahaha terwijl ik medicatie slik omdat die juist te hoog was dus nu moet ik minder medicijnen slikken verder alles goed
ben alleen erg druk laatste tijd ben zondag jarig geweest dan de 20 weken echo gehad gister en we zijn ook erg druk met de voorberijdingen van ons trouwen we trouwen namelijk op 18 april van dit jaar
dus alles gaat tot zover super
We krijgen nog een zoontje :D
Wat fijn dat het goed gaat! Hopelijk is je bloeddruk ook snel in orde. Alvast veel voorpret gewenst met de voorbereidingen voor jullie huwelijk en nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes,
M
Wat leuk! Gefeliciteerd met alles! Verjaardag, alvast met de bruiloft en een nieuwe “boy”! Nu kun je gerichter een naam uitzoeken iig!
Wat leuk! Hihi Gefeliciteerd alvast met je trouwen en alsnog met je verjaardag
Trouwen jullie met groot feest en alles of houden jullie t klein?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
dank jullie
we houden het klein niet te veel poespas maar toch nog erg veel voorberijdingen hihihihi denk hou het lekker klein scheeld een hoop werk nou dat valt tegen
Helemaal leuk! 2 boys!
gefeliciteerd met je zwangerschap volgens mij had ik dat nog niet gezegd!
geniet er lekker van meid! enne hoe gaat hij heten?
dankje
we hebben samen gekozen voor jayden jermain hij krijgt 2 namen maar jayden is zn voornaam en jermain 2de naam
Gefeliciteerd!
Ik ben nieuwsgierig waarom jullie/jij ervoor gekozen hebben om de namen nu al bekend te maken? Zelf wilde ik het namelijk geheim houden tot het laatste moment
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010
Gewijzigd door - Jesmerize op 13 Apr 2011 11:34:57
nou eerst wouden we het geslacht geheim houden maar toen we het eenmaal wisten konden we het niet langer voor ons houden hihihi
toen we de namen hadden woude we die indd ook geheim houden maar wederom lukte ons dat niet hahahahaha
we zijn niet erg goed in het geheim houden hihihihi
@ sabje; mag ik je iets vragen? Nu je toch zo open bent?
Wat als je kindje nu geboren word en het past niet bij hem? Of kan dat niet naar jou mening?
Hihihih ja vind je verhaal wel grappig namelijk.
Wij hadden bij onze dochter meerdere namen in gedachte omdat ik dacht misschien Anna een leuke naam vind maar dan word het kind geboren en het past er gewoon niet bij d’r en dan kun je voor Nienke gaan bijvoorbeeld! Of heb ik nu teveel doorgedacht?
Iig van harte gefeliciteerd. Ben wel benieuwd naar je antwoord
@Malawimamajada: Wij hadden voor Sylvie ook maar 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam hoor Als je kindje word geboren past alles er wel bij vind ik, omdat het nog zo’n klein hummeltje is zonder karaktereigenschappen en echt typische kenmerken. Dat komt later pas. Maar doordat je de naam dan al zo lang gebruikt hoort het gewoon bij je kind. Dan weet je gewoon niet meer beter
Had jij voor J dan wel verschillende namen en toen ze geboren was zei je pas dat word het?
Ja hahaha wij hadden eigenlijk 3 namen waar er 1 min of meer was afgevallen omdat oma die niet zo leuk vond; Jada, Odette en Malaika. Overigens wisten we niet of het een jongen of meisje was, maar jongensnamen waren we het helemaal niet over uit (gelukkig, was dat achteraf niet nodig )Tja wij vonden Jada het beste bij haar passen. Wel grappig dat je het zegt trouwens want mijn naam is de eerste 12 uur geen Juna geweest, maar mijn moeder is uiteindelijk van gedachte veranderd omdat het ook niet bij me paste anders had ik nu Mira geheette!
Je hoort het wel vaker dat mensen nog niet precies weten welke naam ze hun kindje willen geven. Ze willen eerst kijken wat erbij past … Je mag hier dacht 3 dagen over nadenken …
Maar ik vind het eerlijk gezegd grote kolder … Hoe weet je nu of je naam wel of niet bij je kind past? Als het een lief babytje is (en dat zijn alle babys ) dan noem je het vlinder maar vind je hem/haar een wervelstorm dan noem je hem storm? En hoe kan je dat bij zulke ukkies al zien? …
Vind zelf belangrijk of het bij jezelf past … of je het zelf mooi vind en of dat het geen scheldnaam is … Bijv. Dick Zak (die boy bestaat echt!!)
Ps Jayden vind ik wel mooie naam overigens … Grappig dat je dit nu al verteld. Vind dat zelf altijd ontzettend spannend en echt iets voor manlief en mij totdat de kleine er is … …
Laat Jayden maar lekker groeien bij mama in de buik … geniet ervan!
Ik vind het knap dat jullie uberhaupt al een naam hebben! Hi hi wij zijn er nog laaaaaang niet uit, hihi! Dusseh tips iemand, kort en krachtige hollandse namen?
groetjes,
Wendy
@Malawimamajada: Haha wat grappig, zo kan het dus ook
Wat apart dat je moeder jouw naam dezelfde dag nog heeft veranderd, maar het gebeurd dus blijkbaar inderdaad
Ik denk niet dat ons zoiets zou gebeuren, maar je weet maar nooit
Tja misschien wel niet, misschien zijn wij juist wel twijfelkonten thuis dan?! Weet het verder niet maar mijn moeder had het en ik was er ook echt niet over uit, dus ik dacht dat dat juist weer normaal was, grappig he! Maar goed we “kapen” nu sabje1988’s bericht,
Maar super leuk hoor, wanneer word Jayden ongeveer geboren?
Haha ach wat maakt het uit, als het kindje uiteindelijk maar een mooie naam heeft he
Ze is net over de helft Trouwens ik vind Jayden ook een mooie naam, had ik nog niet eens wat over gezegd
quote:
Ik vind het knap dat jullie uberhaupt al een naam hebben! Hi hi wij zijn er nog laaaaaang niet uit, hihi! Dusseh tips iemand, kort en krachtige hollandse namen?groetjes, Wendy
Levi …
Tim - Rick - Daan -