We Jos

… Houdini gaan noemen. Hij is al twee keer over zijn ren gesprongen. Eerst vanaf zijn trapje, dus wij gaas gespannen tot halverwegen, maar hij springt dus ook gewoon vanaf de grond over de ren en vanmiddag heeft ie zo’n ram tegen de deur van de ren gegeven dat het trapje overgeschoten is en het schuifje er af was. Een echt Houdini dus…

Groetjes,

Michèle

Waarom heb je hem in een ren dan (dat is toch zon stukje gaas in het rond?) wij hadden altijd de konijnen in hokken nooit een probleem mee. Mijn moeder fokte vroeger konijnen en dan had ze vaak een spijker die ze er krom had ingeslagen zodat de deur erachter haakte en die kon je zo een kwartslag draaien om het deurtje open te maken.

Je hebt ook hokken met gaas aan de onderkant zodat ze je gras mooi kaal houden en die kan je dan telkens verschuiven, zonder dat je bang hoeft te wezen dat ze eronderuit graven

Wel een deugniet hoor die Jos

Hahaha, goed zo Jos!

Hier ook zo’n knapperd. Wout (al noem ik hem vaker WouterKabouter, hij is nl zo mini) klimt over de ren.
Pffffffffffff, geen gezicht, een klimmend konijn.

Normaal staat Wout binnen, maar met goed weer gaat hij in de tuin, in de ren. Maar ja, dit heeft nu dus geen zin meer.
Omdat de hele tuin stevig en diep is afgezet, gooi ik hem nu gewoon los in de tuin.
Hij is ook echt een poeperd, want als ik hem om zes uur binnen ga halen, kom hij meteen naar me toe.
(ze zeggen dat dat eigen is aan Hollandse hangoor dwergjes, nergens bang voor)

Lula zit in een groot hok, waar ik een stuk kippengaas van de Gamma onder heb getimmerd. Kan ze nooit gaan graven.

Lilypie First Birthday tickers

Haha, ik las het laatst al op je hyves. Goeie naam!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Mriek dat was van het tuinrennen, vanmiddag dus zijn hok gesloopt. Althans repareerbaar gesloopt.

@ Jaantje Dan heeft ie meer ruimte en kan ie lekker van de zon genieten…

@ Boukje lijkt me leuk om te zien.

Groetjes,

Michèle

Jos zal wel hebben gedacht: het kan altijd erger

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha wat leuk! maar hij heet dus geen jos meer nu? enne hij is wel sterk dus!

@ Inge hij heet nog steeds jos alleen ik noem hem ook binky of houdini Jos is makkelijker voor Morgan

Groetjes,

Michèle