...we hier een Frans Bauer fan hebben? Haha!

De hele dag loopt Stephan te zingen: "Heb je even voor mij…dadadaaadadieda…"
Haha!
En we hebben hier eigenlijk nooit Frans Bauer aanstaan. Hebben niet eens een cd van hem!
Maar het is natuurlijk een vrolijk liedje en regelmatig op TV geweest met die reclame.

Wel gezellig hoor, zo’n vrolijk zingend ventje, haha!
Dat had ik 3 maanden terug echt niet durven dromen, dat hij nu zelfs al liedjes kan zingen!

Vind het zowiezo super gaaf dat hij nu zo ontzettend veeeeeeeel kletst.
Hij is ook zo lekker bijdehand.
Gisteren liet ik per ongeluk mijn vork op mijn bord vallen. Dat “kletterde” nogal.
Steef kijkt me verschrikt aan en zegt: "Halloooooo zeg!!"
Echt op zo’n toon van: pfff…schrik me rot, MOET dat persé?
Hahahaha!!! Je kon me opdweilen hoor! Zo’n kleine opdonder!

Groetjes, mamma van (zingende) Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 19 Apr 2004 00:13:51

ja gaaf he? kinderen schijnen inderdaad dat liedje van frans erg leuk te vinden…

gisteren had fabiano ook zo’n bijdehante opmerking: hij kijkt de tuin in, er is nogal wat wind bij ons en hij kijkt me aan en zegt: oh… wat een wind he? nou dat zijn leuke dindgen hoor!! ik begrijp goed wat je bedoeld hoor met die opmerkingen van stephan…

maureen

heeeee gezellig een bauer fan erbij hahhaha

leuk is dat he

Hoi Bianca.
Heel toevallig is Niels ook een grote fan van Frans Bauer.We hebben eens voor de grap zon cd gekocht bij de Aldi.Maar elke keer als we in de auto zitten dan zegt Niels;Mama doe eens even Fransje Bauer aan".

Sommige liedjes zingt hij dan mee.
1 liedje eindigt het refrijn…
Dan zijn die rozen echt voor jou,
omdat ik zoveel van je hou.
Nou de eerste keer dat hij dat meezong!!
Krijg je zowat tranen in je ogen.
Dus ik snap ook precies wat jij bedoelt
Groetjes Eljada

ja heerlijke he kinderen kunnen soms zo ,leuk reageere .tanja is helemaal gek van muziek maar haar favoriet is k3 .dan staat ze ook te dansen en zingen geweldig gewoon .
tanja zei vanmorgen tegen me moeder oma tanja wil komkommer,nee zei me moeder heb oma niet ja zegt tanja in de koelkast mama heb gekoopt mama schapjes gedaan.

groetjes marielle trotse mama van tanja

Leuk, hebben ze tenminste wat te
doen in de auto.
Sanne word gelukkig ook wat “muzikaler”.
Als er plopliedjes op de buis zijn,
kruipt ze als een gek naar de tv en gaat
er met veel plezier zitten te wiegen.
Lief, ik kan er echt van genieten.

Liefs Kristel

Hahaha leuk is dat he, demi zing het ook en dan niet oooeeeeooooo maar poooopeeeepooooo hahahah

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi