We hebben een ander meisje!


#1

Hihi Sylvie word echt heel groot!
Ik heb haar vandaag voor het eerst staartjes in gedaan en moeten jullie eens kijken wat een verschil!
Het is net of we een heel ander meisje hebben

Foto’s op hyves

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 May 2011 14:14:25

Gewijzigd door - goudvisje20 op 08 May 2011 09:38:54


#2

Wat een leuke foto’s.

Echt een schatje!

Groetjes,
Sandra



#3

Grappig he hoe zeer dan ineens anders uitzien. Dt hadden wij met morgan ook toen en nog hoor als ze een staartje inheeft lijkt ze ineens zo groot

Groetjes,

Michèle


#4

Ja leuk is dat he, zodra je ze een keer staartjes geeft?! Ik vond dat ook zo schattig die eerste keer dat onze meiden staartjes hadden!

En dan maar hopen dat mensen die dat zien niet zeggen “Wat heb je mooie staartjes!”, want dan worden meteen die stiekjes eruitgetrokken!

Hier wist de familie dat ze er maar niks meer over moesten zeggen. Of bijv. in codetaal “Tjonge leuke kapsel-accessoires zeg”.

Groetekes, Sje


#5

Hahaha Sje Nou hier gaan ze elke keer in bed er weer uit Als mevrouw wakker is zit ze er mooi in bed mee te spelen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Ha ha ha da had ik hier ook, kwam er iemand binnen en als ze alleen al zeiden oh wat heb jij dan stond ik al nee te schudden en te shushen Nu laat ze ze aan iedereen zien hoor.

Groetjes,

Michèle


#7

@Hanna, altijd stiekjes en speldjes uit doen als je haar naar bed brengt. Je weet maar nooit hoe die dingen een eigen leven kunnen gaan leiden als die kleine meid slaapt of als ze ermee gaat zitten spelen. Echt hoor meissie, voorzichtig met je kleine meid.

Groetekes, Sje


#8

@Sje: Haha ja na de eerste keer heb ik dat dus ook steeds gedaan

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#9

Oh gelukkig! Je moet er niet aan denken dat ze die kleine stiekjes om haar polsje wurmt en dat de bloedsomloop afgekneld wordt ofzo. Brrrrr…

Groetekes, Sje


#10

Wat een verschil inderdaad, een echt meisje hoor Staat haar leuk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#11

Wat super super schattig! En wat een dametje al!
Leuke pip-stoel! Jasper heeft m ook (in het blauw natuurlijk!)

En idd wel oppassen, dochtertje van mn vriendin had zo’n metalen clipspeldje ingeslikt…best een grote ook, daar heeft ze een mooie rontgenfoto van overgehouden. Het is allemaal goed afgelopen, maar toch je weet maar nooit…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers