We grote controle hebben gehad en we over

Hoi Allemaal,

Moet het even kwijt. We moesten vandaag naar het academisch ziekenhuis voor de grote controle. We waren drie maanden geleden ook geweest en toen waren ze voorzichtig over het feit dat onze dochter wel aankwam maar niet genoeg nog en dat de medicijnen nog niet verlaagd konden worden cq dat we zelfs met bepaalde medicijnen konden stoppen.
Maar een en al positieviteit ze was in drie maanden tijd een halve kilo aangekomen dat had ik al wel gemerkt maar ze was ook gegroeit dus misschien dat de verhouding weer te mager was. Maar ze waren verbaast en ze was 1 cm gegroeit net genoeg om een uit een maat te groeien ( ze zit nu ruim in 110 /116)maar niet om de verhoudingen scheef te trekken. Ook waren de ego’s en de scan goed de maag en overgang naar de darmen zagen er goed uit en nu mogen we in stappen 1 medicijn afbouwen en dat is een medicijn voor de maag. Daarnaast hoeven we niet opnieuw aan een aankom dieet waar we vorige keer een beetje bang voor waren en mogen we over 6 maanden terug komen ipv 3. We gaan dus echt de hele goede kant uit.
Ze is nu 1.11 mtr en weegt 15,5 kilo. Ondanks alle problemen blijft ze maar groeien lijkt wel of ze hier groeihormonen in het brabantse water stoppen. Nu alleen nog een klein beetje in de breedte want het is best moeilijk kleding kopen voor z’n slank meissie.

groetjes

lon106

Dat is goed nieuws

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat een goed nieuws dus. Lekker hoor! Goed gedaan van je kleine meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

O heeeeerlijk zeg ! Hoop dat de trend zich lekker voortzet. Ennnnuhhhm kleding kopen voor zo`n slank dennetje is inderdaad niet altijd makkelijk, gelukkig zie je tegenwoordig steeds vaker de knoopelastieken in kleding, hier een uitkomst en ook hard nodig

Geniet ze !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat super dat het zo goed gaat.

Hoop dat dit zo door blijft gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Jippie
Helemaal super

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi,

Ja je zou denken die knoopelastieken een uitkomst. Maar ik kan ze in maat 110 gewoon niet ver genoeg aantrekken. Die maat is gewoon niet berekend op zulke dunne meiden. Niet dat ik er niet blij mee ben want wat zou ik moeten als ze er helemaal niet inzaten dan is er zelfs met een riem niet aan te beginnen.
Maar ik wanhoop niet skinny jeans staan haar gelukkig goed geeft haar op een of andere manier meer body alleen de truien vallen nog wat wijt. Dus zit nu dagelijks achter de naaimachine om die wat in te nemen. Maar ben niet zo kundig dat ik d’r hele gadarobe zelf kan naaien. Ga binnenkort trouwens wel met een cursus beginnen. Maar zal je zien dat het straks niet meer nodig is. En heel stiekem hoop ik dat ookwel. Maar het is altijd handig.
En soms hebben ze bij de c en a ook wel eens broeken die wat minder wijt zijn of smal uitvallen zeg maar.

groetjes

lon106

OOOOH wat heerlijk nieuws, valt er toch ook weer een last van je af!!!

Fijn hoor.

Groetjes Frauk