We gaan verhuizen

… maar t gaat allemaal wel erg snel!
Dit weekend (!) Hebben we besloten dat we toch echt gaan verhuizen. Vragen t ons al tijdje af. Ik woon nu 1,5 jaar hier in Zuid-Limburg (sinds ons trouwen dec 2009) en al die tijd kijken we al huizen. Zowel hier als in brabant.
En nu definitief gezegd: we gaan terug naar brabant. Mijn man is brabander en ik ben utrechtse… We willen naar valkenswaard. Mijn man werkt nu in maastricht maar kan voor t zelfde bedrijf in eindhoven op kantoor.
Dit weekend onze bank, picknikset, aquarium en buro op marktplaats gezet. 3 van de 4 dingen zijn al vergeven! Echt heel snel gaat t.
Belde mijn man zonet: we hebben een huis in Valkenswaard! We hebben gezegd we gaan huren (zitten nu koop, maar in V’waard is t 2x zo duur dus niet te doen op 1 salaris) en ja hoor… t huis met 5 slaapkamers waar we op ingetekend hadden is ons toegewezen!! Morgen kunnen we gaan kijken en is er gesprek met de woningstichting.
Gaat wel super super snel zo.
Dus dat wordt binnenkort inpakken!!!
Gelukkig… komt t huis pas in december vrij…de huidige bewoners moeten wachten tot hun nieuwbouw klaar is. Geeft ons nog tijd te pakken en ons huis te koop te zetten. Maandag komt hier de makelaar.

Tjonge… alleen t inpakken met 2 hele kleine kinderen… dat zal wel stress geven!!

zo dat moest ik ff kwijt hoor…

blij maar ook spannend tegelijkertijd hoe dat allemaal zal gaan

he wat goed zeg, en ja dat zal zeker wat zijn, kijk maar uit dat je oudste niet weer vrolijk alles uitpakt

En ik hoop ook dat jullie snel jullie huis verkocht hebben.

Groetjes,

Michèle

wow idd dat is nog eens snel! wat leuk voor jullie! idd wel even stressen jeetje… fijn dat je dan nog tot december hebt meid… enne valkenswaard!!! wauww, dat is vlak bij mij enook vlak bij mijn ouders Goede vrienden van ons wonen ook in Valkenswaard. kei leuk daar, en ook de markten daar met koninginnendag en de pinkstermarkt…ohh supergaaf meid! geniet ervan! ik hoop dat je huis snel verkocht wordt…hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.

Ik snap je dubbele gevoel helemaal. Lijkt me ook best lastig met 2 hele kleine ukkies. Wij komen volgend jaar in dezelfde situatie Wij staan ook weer ingeschreven voor een huurwoning (hebben altijd al gehuurd) en waarschijnlijk begin volgend jaar hebben we ook een nieuwe woning en hebben wij ook 2 kleine ukkies om mee te verhuizen
Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Maar gelukkig hebben jullie nog tot December, dat duurt nog wel even.
Veel succes met de verkoop van jullie huis en ondanks het dubbele gevoel: Geniet er van!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

leuk!!! Enne, Valkenswaard, dat is ook heel dicht bij mij! Kom er elke dag als ik ga werken en ga er vaak op donderdag naar de markt
Gefeliciteerd en veel succes met t inpakken, en geniet ervan straks!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

@Ineke: waar woon jij in belgie dan ergens? mijn ouders wonen op de grens van arendonk

@Inge: We wonen net 5 km over de grens met NL. Dus dat is echt vlakbij!

groetjes
Ineke

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/OSlmp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - ineke1980 op 26 Jul 2011 19:29:17

Welkom in “ons” mooie Brabant!!
Wat een drukke tijden dan voor jou (alsof je die nog niet had met 2 kleine kindjes), maar gelukkig heb je alle tijd om in te pakken.
Ga je er qua ruimte ook op vooruit? Ik bedoel een huis met 5 (!!) slaapkamers… heerlijk hoor!
Groetjes Nancy

Dat gaat zeker rap allemaal. Leuk! Ik hoop dat jullie huis ook zo snel verkocht is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ha leuk al die reacties!

Tja… als t goed is komt t huis dus december vrij, maar moeten we nog behangen/schilderen, vloer leggen etc. Dus voor je erin gaat ben je zo weer maand verder.
Verder kunenn we zolang we hier nog zitten tuurlijk wel gewoon gebruik maken van de hypotheekrente aftrek. En dubbele lasten… hopen we niet op natuurlijk.
Of we t huis snel kwijt raken… geen idee. Op zich gaan de huizen hier in de buurt wel vrij snel. We hebben nu een eengezinswoning, 3 slaapkamers, bergzolder (vlisotrap) en een kelder onder t hele huis (die gaan we missen!!). Maar zit dus net een nieuwe badkamer is (sept 2010) en verder hebben we 2009 nieuwe keuken gezet (is smaakgebonden) liggen er deels nieuwe vloeren, gordijnen, net trap bekleed etc. We hebben t dus opgeknapt en gaan nu weg…
Maar de huisprijs ligt hier rond de ton. t huis van onze buren heeft 3 maand tekoop gestaan en dat is met meer huizen hier in de wijk zo. Nu hebben wij t voordeel dat we precies uitkijken op een parkje en dat hadden de buren niet. Dus we hopen (en bidden) gewoon dat t goedkomt.
Morgen kijken bij t nieuwe huis… spannend. 2 slaapkamers op zolder begreep ik. 1 voor de was enzo had ik al bedacht en 1 voor een evt 3e kind in de toekomst (willen we graag maar kan ws financieel niet…)

@goudvisje: was jij vorig jaar ook al niet verhuisd?? En dan nu weer???

oh ik moet nu de jongste de fles gaan geven!!

Wat snel allemaal! Wel onwijs leuk voor jullie zeg!
Heel veel sterkte met inpakken straks!

Lilypie First Birthday tickers

Wauw klinkt goed, wat een groot huis!
Ja wij zijn vorig jaar ook verhuisd maar het bevalt ons hier helemaal niet. We hebben dit huis ook maar genomen omdat we snel een woning nodig hadden… Het huis valt op zich niet tegen, maar het dorp wel. En de afstand tot onze beide ouders vinden we nog te groot…
Wij willen ook ietsje groter gaan wonen nog, maar sowieso dichterbij vrienden en familie. En vooral belangrijk, dichterbij mn vriend zijn werk

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Ineke: maar welke grens dan precies? want mijn ouders komen uit reusel, daar ben ik ook geboren, en dat is op de grens van arendonk…

@Inge: ik heb je even gemaild

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers