… maar t gaat allemaal wel erg snel!
Dit weekend (!) Hebben we besloten dat we toch echt gaan verhuizen. Vragen t ons al tijdje af. Ik woon nu 1,5 jaar hier in Zuid-Limburg (sinds ons trouwen dec 2009) en al die tijd kijken we al huizen. Zowel hier als in brabant.
En nu definitief gezegd: we gaan terug naar brabant. Mijn man is brabander en ik ben utrechtse… We willen naar valkenswaard. Mijn man werkt nu in maastricht maar kan voor t zelfde bedrijf in eindhoven op kantoor.
Dit weekend onze bank, picknikset, aquarium en buro op marktplaats gezet. 3 van de 4 dingen zijn al vergeven! Echt heel snel gaat t.
Belde mijn man zonet: we hebben een huis in Valkenswaard! We hebben gezegd we gaan huren (zitten nu koop, maar in V’waard is t 2x zo duur dus niet te doen op 1 salaris) en ja hoor… t huis met 5 slaapkamers waar we op ingetekend hadden is ons toegewezen!! Morgen kunnen we gaan kijken en is er gesprek met de woningstichting.
Gaat wel super super snel zo.
Dus dat wordt binnenkort inpakken!!!
Gelukkig… komt t huis pas in december vrij…de huidige bewoners moeten wachten tot hun nieuwbouw klaar is. Geeft ons nog tijd te pakken en ons huis te koop te zetten. Maandag komt hier de makelaar.
Tjonge… alleen t inpakken met 2 hele kleine kinderen… dat zal wel stress geven!!
zo dat moest ik ff kwijt hoor…
blij maar ook spannend tegelijkertijd hoe dat allemaal zal gaan