WC bril verkleiner

Morgan geeft op het kdv dus regelmatig aan dat ze moet plassen en poepen en dan wordt ze op de wc gezet. Het was ons niet helemaal duidelijk of ze daar nou ook wat doet, maar ze zijn er goed mee bezig. Alleen jammer dat wij het nog niet wisten… Maar goed nu weten we het wel en gezien ze daar geen potjes hebben willen we hier wcbrilverkleiners (lekker scrabblewoord) halen, alleen weet iemand waar?? Ik ben een beetje lui vandaag en heb geen zin om te googelen

Groetjes,

Michèle

prenatal of online via babywal.

Lfs

Volgens mij hebben bouwmarkten ze ook. En het zou me niks verbazen als de Hema of de Blokker ze ook hebben.

Groetekes, Sje

Xenos had (heeft?) ze ook. Voor meisjes een mooie roze prinsessenverkleiner

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Mriek, ik haat dat princessegedoe

Groetjes,

Michèle

Kruidvat heeft ze ook heel vaak.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik heb een potje waar een wc verkleiner opzit dus die gebruik ik gewoon tegen die tijd voor de wc.
Maar bij Prenatal kun je ze kopen, eigenlijk in elke babyspeciaalzaak volgens mij

@Michèle, ik ook … maar ja … kon wezen dat Morgan het wel mooi zou vinden hè

Groetjes,
M

Heb er toevallig vorige week een gekocht bij een babyspeciaalzaak. Minke wil er alleen nog niet op

quote:
@Michèle, ik ook ..... maar ja ..... kon wezen dat Morgan het wel mooi zou vinden hè

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/kf9xp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Nope die is alleen geobsideerd door Dora

Groetjes,

Michèle

Ik ga van de week wel eens neuzen, heb ik weer een doel met morgan

Groetjes,

Michèle

Bij de Xenos zijn ze ook. Ik heb er eentje bij de DA weg. Ze zijn ideaal!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Ik zag deze topic, en wij hebben al maanden de wcbril verkleiner naast de wc staan.
Komt Noah vanochten beneden en zegt “Papa? Noah plassie doen”.
Eerst met kleren aan, en later kwam hij naar mij, “Mama? Noah plassie doen”,
Dus ik zeg, oke dt is super dat je dat wilt, maar wel zonder luier?? JAAA Riep hij.

Dus hup luier af, en op de wc… er kwam niets, en daar gunde hij de tijd ook niet voor… maar vondt het zo super stoer dat hij zelf aangaf dat hij op de wc wou :smiley:

Mn dag kan niet meer stuk :smiley:

Liefs, Melanie

Tja hier een gekocht en 1 keer gebruikt, Madam wil het niet, moet zonder, ze kan uitstekend balanceren, maar toch, dus dat kreng aanschaft, en niet nodig gehad, helaas!

Stuur hem naar Michèle, malawimama!

Groetjes,
M

Ha ha ha denk dat dat duurder is dan een nieuwe kopen Mriek.

Groetjes,

Michèle

Ow ja…malawi…duh

Groetjes,
M