Gisteren werd ik weer eens met de neus op de feiten gedrukt: wat ontwikkelen die kleine hummels zich snel!
Ik had Erik zaterdagmiddag naar mijn ouders gebracht voor een logeerpartijtje en gistermiddag haalde ik hem weer op. Dus 24 uur niet gezien. Ik kwam gisteren de kamer in, hij ging praten en ik stond perplex! Ineens praat 'ie veeeeel beter en duidelijker! Hij zei eerder bijvoorbeeld ‘ete’ in plaats van ‘eten’, etc. maar nu zegt 'ie overal heel duidelijk de ‘n’ achteraan. Vanmorgen vroeg 'ie me om bellen te blazen. Eerder had 'ie gezegd: “Mama, belle blaze?” Nu zei 'ie: “Mama, belleN blazeN?” Jullie zullen wel denken, lekker boeiend! Maar het maakt echt een wereld van verschil, als jullie het konden horen zou je het met me eens zijn… Het klinkt zo schattig, ik ken echt niemand die zo keurig praat. Ik zeg het zelfs niet eens zo duidelijk, haha.
En nee, mijn ouders praten ook niet zo heel deftig dat 'ie het van hen geleerd heeft…
Dit is net als een sprongetje: ineens kunnen ze weer meer. Wilde het even met jullie delen!
Groetjes,
M