Watvoor open schoenen voor baby?

Max kan nog maar net lopen. Hij heeft nu van die eerste schoentjes zeg maar, van die flexibele. Hij loopt nog niet lang genoeg om al ‘echte’ schoenen te mogen dragen. Nu heeft hij het natuurlijk hartstikke warm met dichte schoenen, maar voor sandalen heeft hij te kleine pootjes en die zijn te stug nog. Slippertjes zijn dan weer niet stevig genoeg en die zitten hem niet lekker. Ik heb geen idee wat ik nu voor hem kan/moet kopen, het is lastig als ze nog maar net lopen! Ze moeten op het kdv wel schoenen aan…in de wagen kan hij blootvoets. Iemand tips/merken die ik zou kunnen kopen?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik zou gewoon naar een goede schoenenwinkel gaan en me daar laten informeren wat wijsheid is. Scheelt je een hoop gepieker.

Groetekes, Sje

@Sje, uiteraard ga ik naar een schoenenzaak, maar ik vroeg me af watvoor merken er zijn.

Groetjes Rainbow

hoi,
ik had als eerste slipper/sandaaltjes van ipanema, die zijn lekker flexibel en zitten wel goed vast!
maar dat was wel voor een meisje, ik weet niet of ze ook jongens slippers hebben.

groetjes gidget

Mijnticker.nl Tickers

crocjes…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Volgens mij heb je ook het merk tefa het voordeel is net als crocs je stopt ze in de vaatwasser oid.

De eerste zomer dat mijn dochter dat had, (net lopen in de zomer) heeft ze super kleine crocs gehad! Was even zoeken, maar ze bestaan!

Groetjes Manderijn.

Toevallig heb ik vanmiddag die Replay sandaaltjes besteld! Ik dacht anders inderdaad aan Tevaatjes of Crocs! Ik hoop dat de sandalen goed zitten, nu loopt Max blootvoets!

Groetjes Rainbow

Wat raar dat ze op de creche perse schoentjes aan moeten. Bij ons op de creche hoeft dat niet. Zeker als ze net kunnen lopen is het beter om nog zonder schoentjes te lopen. Daan loopt sinds hij 13 maanden is. Binnen laat ik hem zonder schoentjes lopen. Ik heb sinds een paar weken net als jij van die 1e loopschoentjes met flexibele zool. Zodat hij lekker buiten kan lopen, als we bijv. in de speeltuin zijn. Hier in de tuin loopt hij gewoon met mooi weer op blote voetjes. Verder heb ik sandaaltjes gekocht, want met dit mooie weer vind ik die loopschoentjes veel te warm. Die sandaaltjes zijn niet zo flexibel als zijn schoentjes, maar hij loopt er prima op.

Groetjes,
Sandra