Watje?

Hallo!

Ik heb 2 weken geleden mn enkel gekneusd (ehh denk ik) ik liep over de gracht, ga erdoorheen en knal op de grond…Handig want liep op brug en met enkel die t niet meer doet, buik van formaat en helling kon ik dus niet meer opstaan… maar goed, uiteindelijk geholpen (al heeeel snel hoor!) door aardige jongen en Arjan Ederveen (LOL!!) en ben thuisgebracht door die jongen in zn auto (aardig he!!)

Maar goed…tis toch al 2 weken terug… Heb geen ha bezocht want ja, die zegt toch RUST en dat wist ik zelf ook al… Tis nog steeds blauw en dik, en vandaag ging ik ff een heel klein rondje markt voor stof voor buikband maar mooi dat mn voet echt nog VEEL pijn doet… Vooral in mn voetboog. Zou ik nou alsnog naar een ha of fysio gaan of duurt een kneuzing altijd zo lang? Ik heb m echt al veel vaker gekneusd (en ook 3 keer gebroken) maar is al tijdje terug en bovendien genas t toen dus WEL sneller… pfff ik baal baal baal!!

groetjes, Els

Heb eigenlijk helemaal geen verstand van kneuzingen en breuken, nog nooit iets gebroken in ieder geval. Maar ik zou je toch aanraden om naar de ha te gaan. Lijkt me best lang om zo lang een blauwe en dikke enkel te hebben.

Fijn dat je wel geholpen werd. Wie is trouwens Arjan Ederveen? Iemand bekent of zo?

Ja dat kan heel lang duren als hij flink genkeust is.
een vriendin van me verstapte zich een trappetje.
en heeft er echt drie weken bijna niet op kunnen lopen.
de enkel was helemaal opgezet en BLAUW!!!
beterschap met je enkel.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Even laten intapen bij de ha of fysio!!!
Kan inderdaad wel een tijdje duren eer het over is.
Sterkte.

Wel grappig dat je gered bent door Arjan Ederveen.

Arjan Ederveen is onder andere bekend van Theo & Thea, creatief met kurk, ed. Hij is wel grappig, hij doet vooral typetjes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

leg eraan hoe het gekneust is natuurlijk

maar een moeder van school heeft 2 weken geleden zich verstapt en is nu nog blauw en dik en kan haast niet lopen

zou ff contact doen met je ha

sterkte iig

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ja hier ook nog blauw en dik… Zal idd wel ff mn fysio bellen … pffffff duurt wel echt idd lang zeg!!

Ja hihi Arjan Ederveen woont daar erg dichtbij (weet ik omdat ik vroeger met zn buurman heb aangerommeld en ik bij Arjan aan kon bellen als de minnaar in kwestie niet thuis was, wonen in t zelfde pand LOL)

Groetjes, Els

quote:
Ja hihi Arjan Ederveen woont daar erg dichtbij (weet ik omdat ik vroeger met zn buurman heb aangerommeld en ik bij Arjan aan kon bellen als de minnaar in kwestie niet thuis was, wonen in t zelfde pand LOL)

Ohh Els toch!!!
Kende hij je nog?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ja was VOOR paul he dat we daar ff duidelijk over zijn whahahahaahahahaaha Neeeee hahahaha kende me toen ook alleen van t voorbijgaan hahahaha Hij kent me wel van bij de kaasboer elke zaterdag op de markt LOL

Maar goed, ff fysio gebeld, verhaal verteld en die zei gelijk: Dat is gescheurd… Dus nu naar de ha om een breuk uit te sluiten en dan zet hij t in t tape

Groetjes, Els

Ik zou het toch effe na laten kijken hoor meis.

Ennnuhhhhm Arjan Ederveen is ook van dat super programma “wroeten”, waarvan ik overigens hoop dat ze het nog eens uit gaan zenden.

Hihi, Arjan Ederveen.
Tsja, het is wel komischer dan door een “Piet Jansen” opgeraapt te worden

Benieuwd wat de huisarts zegt.
Hij zal je wel een rontgenfoto laten maken denk ik?
Anders weet ie vast niet of het gescheurd of gebroken is.

Sterkte ermee!
Enne…nee, vind je geen watje

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 10 Apr 2006 20:52:54

Nou vandaag naar de ha geweest, fotootjes laten maken, conclusie: enkelband gescheurd. Dus wordt donderdag getaped (dan is mn enkel hopelijk minder dik) en moet veel rust houden pffff Kan 8-12 weken duren… fijn hoor NOT

Groetjes, Els

jeetje els kan je er nu niet echt bij hebben

nou hopelijk lukt het een beetje rusten,maar is moeilijk met 2 kids

hopelijk geneest het snel

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

je bent helemaal geen watje zeg .heel veel sterkte hopenlijk is het gauw donderdag ,en dan minder pijn sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

Joh, in het ergste geval mag je dus pas weer fatsoenlijk bewegen als je 35 weken bent
En dan gaat het niet meer
Balen zeg!
Sterkte ermee!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

elsje is een watje!

groetjes Kim, mama van

en

whahahaha ja jij bent de baas en ik ben een watje LOL

ja robin wacht maar af

groetjes Kim, mama van

en