Waterratje


#1

Ik ben zo trots en heb zo genoten van Dion vandaag …
Ik ging met hem zwemmen, dit is pas de 5e keer in zijn leventje geloof ik maar goed.
Hij is totaal niet bang en springt van de kant af en gaat koppie onder en ik mocht hem op het laatst niet meer vasthouden en hij ging zelf zwemmen als een hondje.
Hij had natuurlijk wel bandjes om zijn armpjes.
Ik heb mezelf voorgenomen om dit vaker te gaan doen het was zo super om zo intensief met je kleine bezig te zijn.
Ik was met een vriendin en heeft een dochtertje die net zo oud is als Dion en ik denk dat hij ook wel een beetje stoer wilde doen tegen over zijn vriedinnetje hahahahaha.

Ja en verder wordt Dion ineens zo (eigen)wijs, wil alles zelf doen op het moment.

Dion geboren op 26 maart 2009


#2

Wat goed zeg, dat hij zo onbevreesd en stoer was. Helemaal omdat hij nog niet zo vaak gezwommen heeft. Top!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Wat leuk zeg, heerlijk quality time met je kind!
En stoer dat ie het allemaal gewoon durft (tuurlijk, met een leuk vriendinnetje in de buurt moet je wel een beetje goed over komen… )
Jasper en Dion schelen niet zoveel in leeftijd en ik herken die (eigen) wijs fase maar al te goed, geweldig he, maar tegelijkertijd vind ik het nu allemaal ook wel heel heel snel gaan!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#4

echt supergoed, maar ik meende dat ik al op dit (of soortgelijk) bericht had gereageerd, of was dat op hyves? haha enfin… echt super, en echt knap dat hij dat durft! haha enne idd stoer doen voor 'n ander begint hier nu ook al, super grappig!


#5

Wat fijn dat hij het zo leuk vond. Tim vind het ook echt superleuk en is een echte waterrat! Maar ja wij zwemmen dan ook al vanaf dat hij 4 maanden is iedere week. Dus dat scheelt natuurlijk een stuk.

Groetjes,
Sandra