Hoi Dames,
Ik heb even een vraagje. Bo kreeg maandag avond opeens hoge koorts (40,0) Dinsdag had hij dit ook. HEt begon laag, maar liep hoog op, maar in gedrag merkte je niks aan hem. Ja , hij at wat minder, maar verder heel vrolijk en actief.
Gisteren ochtend was hij bij mijn moeder, en toen was de koorts al behoorlijk afgezakt. Kwam niet hoger dan 38,5. Hij kreeg daar echter wel bultjes.
HIj heeft er niet veel, maar hij heeft er 1 achter het or, 1 op zijn voorhoofd, 1 op zijn onder lip, 1 boven op een vinger en 1 op de binnen kant van zijn hand. Het lijken echt uit de hand gelopen mugge bulten, niet normaal, oook vuur rood in kleur. Mijn moeder zei, dat dit nog wel eens het begin kon zijn van waterpokken (aan het einde van de middag kreeg hij die) Dus ik dahct ok, maar eerst afwachten want heb dit al eens eerder gedacht en toen bleek het ook niet zo te zijn.
Nu is het de volgende dag, de koorts is helemaal weg (36,9) de bulten zitten er nog steeds, maar er komen er nog niet meer. Het lijkt wel bij eentje als of er in het midden van het bultje zich iets aan het vormen is. De kleur is nog wel het zelfde als de rest van het bultje maar het is meer glimmend zeg maar.
Mijn moeder zegt, zijn geen water pokken, want dan had hij er nu helemaal onder gezeten, maar ik hoor ook andere verhalen, dat een kind dus zo begint en dan na een dag of drie er pas onder zit.
Weet dus niet wat het is, lijkt het idd op waterpokken? of zou mijn moeder gelijk hebben? Zal proberen er nog een foto van te maken
liefs woezel