Waterpokken

Ben net bij de huisarts geweest met Indy want ze heeft al een paar dagen een blaasje met vocht op haar voetje en gister kreeg ze rode vlekjes in haar gezicht die leken op muggebultjes en die zijn vandaag iets verhoogd, maar nog zonder blaasje. de huisarst zei dat het waterpokken kunnen zijn. Maar ze is pas 7,5 week. is dat niet heeeel erg vroeg dan. Op haar lichaampje verder heeft ze nog geen vlekjes of blaasjes, dus het is even afwachten wat de vlekjes op haar gezichtje gaan doen. ze heeft geen koorts ze eet wel wat minder maar dat kan ook door het warme weer komen toch. Ze is er niet ziek van en merk ook niet dat het jeukt. Maar ja als het geen waterpokken zijn wat kan het dan wel zijn.
Ik had haar gister in badje gedaan toen was het blaasje op haar voetje verschrompeld maar vanmorgen was ie er weer… vreemd toch.
Pffft ben wel een beetje onzeker omdat de huisarts me ook niet precies kon zeggen wat het was.

Groetjes
Annemarie en Indy

Hoi hoi

Het kan wel hoor Rilana was 8 weken toen ze het kreeg.Alleen dat ze weggaan en weer terug komen dat hoort inderdaad volgens mij niet…
Beterschap ermee.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Hoi Annemarie,

Het kan ook gewoon uitslag zijn van de warmte.

Onze meisjes hebben hebben deze dagen ook dan weer wel dan weer niet een paar rode bultjes op hun huidje. Vaak overigens hebben ze die bultjes op de billetjes.

Groetekes, Sje

enne mugjes moet je ook niet uitvlakken, bij die kleintjes kan dat grote of minder grote reacties geven

groetjes Kim, mama van

en

Ja, wat Kim al zegt: vergeet de muggen niet.
Toevallig is Kaya aardig te pakken genomen de afgelopen 2 nachten
Geloof dat ze wel 20 muggebultjes heeft, op haar armpjes, beentjes en ook op haar hoofdje.
Ze zien er bij haar op zich uit zoals jij beschrijft bij Indy…

Maar als je het niet vertrouwd gewoon weer ff langs de huisarts (maar zelf zou het me dus niks verbazen als het muggebultjes zijn)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ik was al bij de huisarts geweest en die kon ook niet met zekerheid zeggen wat het was. Maar de bultjes zijn al wat kleiner vandaag ook dat blaasje op haar voetje is bijna weg. gelukkig maar.
Bedankt voor jullie reacties

Manon is ook geprikt en had op har hoofdje ook allemaal kleine rode bultjes, soms beetje gelig.

Kinderen reageren er anders op dan wij geloof ik.

Tessie