Waterpokken en andere uitslag?

Een tijd geleden had ik hier al eens een topic geplaatst over hardnekkige uitslag op het beentje van mijn dochtertje. Ze heeft er niet echt last van, maar is wel goed zichtbaar.
Volgens de huisarts was het wel een vorm van eczeem, maar dan zat het heel diep (huid is dus ook niet beschadigd ofzo, het ligt er echt onder) en hebben we er Butavate voor gekregen.
Hiermee ging het nagenoeg weg na 2 weken smeren. Maar iedere keer als ze koorts heeft komt de uitslag terug.

Nu heeft ze waterpokken of naja… zijn wat blaasjes, maar niet meer dan 10 over dr hele lichaampje , geen jeuk en geen koorts. (maar twijfel niet of het waterpokken zijn hoor, zoonlief begon bijna 2 weken geleden ermee, dus ze moet wel besmet zijn ) En nu is die uitslag er ook opeens weer, maar niet alleen op haar been, maar ook op haar buikje…

Wat zal ik doen?
Ook daar maar gewoon die zalf smeren? Of toch weeeer naar de ha?
Voor die plekken op haar been zijn we toen al 6x geweest… zonder dat er daadwerkelijk echt iets gedaan is, moest steeds na 2 weken weer laten zien, en als het er dan zat zouden ze gaan overleggen met dermatoloog, maar na 2 weken smeren is het eigenlijk steeds nagenoeg weg. Maar blijft dus toch steeds weer (en steeds meer) terugkomen.