Ha ha ha zoals ze ook over Dick trom zeiden. Het is een bijzonder jong an dat is ie.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha zoals ze ook over Dick trom zeiden. Het is een bijzonder jong an dat is ie.
Groetjes,
Michèle

@Sje: wat bedoel je met uitgekookt worden?? de spenen ofzo??
Ik weet eigenlijk niet of dat moet. Als ik ze nieuw koop kook ik ze uit, en verder maak ik ze schoon met afwasmiddel. ik heb ooit ergens gehoord/gelezen dat je ze niet meer hoeft uit te koken, is dit zo??? ze heeft nu wel weer spruw dus kook ik ze na iedere voeding uit. Weet eigenlijk iemand waardoor dit komt??
In principe hoeft er inderdaad niets meer uitgekookt te worden zoals spenen en flessen. Ik doe het wel 1 keer per week en als hij verkouden is iedere dag.
Spruw is een schimmel en waar het vandaan komt joost mag het weten
Heb je er wel medicijnen voor gekregen?
Ik nl wel bij DYlano
Groetjes Michelle
ja heb medicijnen, nystatin ofzoiets. de eerste keer was na drie weken, omdat ze antibiotia moest hebben ivm ontstoken teen door ingegroeide teennagel. gaf bv, had erg zere tepels, daardoor kwam ik erachter. paar weken erna had ze het weer. en nu is ze 6,5 maand en heeft ze het weer. heb eidere keer wel medicijnen gehad. snap eigenlijk niet waaromze het steeds krijgt. had ik het ergens door kunnen voorkomen??
mn schoonmoeder zegt dat het komt door achtergebleven melkresten en dat ik erna een flesje water moet geven, maar ze is erg van de “oude” achterhaalde dingen, vind ik.
Soms helpen de oude methodes juist beter dan de nieuwe. Probeer het gewoon, baad het niet dat schaad het niet. Toch??
Groetjes,
Michèle

mn schoonmoeder heeft echt vreemde dingen, ze heeft een keer een flesje meegegeven toen mn vriend verkouden was, dit stond erop: voor een glanzende vacht en een natte neus.
ik neem haar adviezen dus niet erg serieus. mijn neefje zette ze altijd in de sneeuw neer, in de kinderwagen omdat dat goed was voor de longetjes. Sofie gaat dus niet naar haar toe als het sneeuwt, haha.
Oke dan inderdaad even onderscheid maken in wat wel en niet kan en klopt… Enne wat voor vriend heb jij?? Golden retriever
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha en zo hoort het ook. De enige overeenkomst die mannen en honden moeten hebben…
Groetjes,
Michèle