Water spugen

Dion spuugt soms alleen maar water uit. Vindt dit best raar omdat hij alleen nog maar fles voeding krijgt. Zijn maag kan de poeder toch niet scheiden van het water? Niet dat ik me hier zorgen om maak maar vindt het raar. Ik zeg altijd tegen Dion voor de grap goed zo beter het water eruit dan de poeder want dat is de voeding daar moet je het van hebben.
Wie herkend dit.

Geen idee wat het is.
Maar messchien zouden het wel maagsappen kunnen zijn?
Of slaag ik de bal helemaal mis zo?

Groeten
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Het is idd maagzuur. Ziet eruit als water, maar ga maar eens ruiken, dan merk je het verschil wel

liefs woezel

oke zal het eens gaan ruiken als het weer gebeurd. Is dat het zelfde als dat wij brandend maagzuur hebben.
Bedankt voor jullie reactie.

Ja het brand bij hun ook. Ik weet niet hoe vaak je kleine het heeft, maar wij zijn er daardoor achter gekomen dat Tom verborgen reflux had. Hier heeft hij uiteindelijk ook medicatie voor gekregen.
Dat wil echter niet zeggen dat jouw zoontje dat ook heeft hoor!

liefs woezel

Ik had gelijk ff gegoogled maar heb niet het idee dat het reflux is. Dion heeft het niet elke dag en heeft er ook geen last van. Als ze reflux hebben en dan spugen is het dan ook waterkleurig of is het voeding wat omhoog komt?
Ik moet de 22ste naar CB zal dan gelijk vragen wat zij denken wat het is kan zijn.
Met bijvoeden wacht is zowiezo nog even dit ook omdat zijn darmen altijd wat rommelen maar ook hier heeft hij geen last van qua kramp of windjes.

Een vriendin van me haar dochtertje had ook reflux nou en dat is echt geen pretje ze gierde echt alles bij elkaar zo sneu. Gelukkig hielpen de medicijnen goed en snel. Nu is het echt een vrolijk dametje.

Ja dat is maagsap, Tygo heeft het ook weleens en stinken joh!! Ik zie al als het eraan komt want hij trekt eerst een vies gezicht. Tygo heeft ook geen ruflux, ik heb begrepen dat het bij babies veel voorkomt omdat het maagklepje nog niet helemaal goed afgesloten is…