Wat zouden jullie doen?

ik heb al eens eerder dit probleem aangekaart, maar ik ben er nog steeds niet uit. Thije lukt het gewoon niet om te slapen zonder dat zijn armen verstopt zitten onder een dekentje. Maar hij wurmt zich er hoe dan ook onder uit, en begint dan te gillen. Trekt zijn speen er dan ook uit. Ik denk gewoon een weekje doorbikkelen en dan is hij er aan gewend, maar dennis denkt hier anders over en blijft zijn armen er onder stoppen met knuffeltjes er naast. Het is inderdaad zo dat hij uiteindelijk dan sneller slaapt, want hij vindt dit gewoon fijner, maar straks als het warmer wordt kan hij ook niet en een slaapzak en een deken hebben! En ben het zat om telkens weer die armen er onder te proppen…
Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Hoi,

Twee dingen je man/ vriend ervan overtuigen dat het rustiger is voor jou en hem om hem een week lang er tegen te laten vechten.

of
een slaapzak waarvan de armsgaten dichtgenaait zijn en dan onder de deken of laken voor in de zomer.

Veel sterkte

groetjes

p.s. ik zou denk ik gaan voor het eerste

lon106

hoi kim,

Ik denk dat thije er even doorheen moet en dat het een kwestie van wennen is voor hem.
Is hij ingebakerd geweest? Dan zie je dit probleem ook wel eens.
Zou er gewoon voor gaan en je vriend overtuigen!
Zou geen andere oplossing weten zou denk ik niet voor de dichtgenaaide slaapzak kiezen lijkt me toch een beetje eng.
Denk dat het met een paar dagen beter zal gaan.
Even door bijten dus.

groetjes Gytha

Van mijn kant zeg ik ook dat het misschien het beste is je vriend/man er van te overtuigen dat jullie het beste even ‘door kunnen bijten’ en een paar nachten Thije laten wennen aan de armpjes los.

Dat is misschien voor in de toekomst ook beter en kan hij zo beter slapen.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hoi hoi

ik persoonlijk zou de armpjes er niet meer onder stoppen. kijk hoe het gaat als je de armen erboven laat en daar de knuffel oplegt. mijn dochtertje van 1 heeft nooit met de handjes onder de dekens gelegen, want daar moest ze niets van weten.
ik maakte me daar ook zorgen om totdat mijn opa mij een verhaal vertelde.

een vriend van hem sliep als baby altijd met de handjes boven de deken en je kunt je voorstellen dat er 80 jaar geleden geen cv was. hij sliep ook met zijn handen boven het dekentje als het min 10 was en de ijsspegels op de ramen stonden.

wat ik wil zeggen: kinderen doen hun handjes zelf wel onder de dekens als ze het té koud hebben. mijn dochtertje werd altijd wakker met ijskoude handjes, maar ze sliep als een os!!! daar hoef je het dus niet voor te laten. en wat kun je verliezen? zo werkt het blijkbaar ook niet goed!!

ik wens je succes en laat weten hoe het verder gaat!!!

groetjes angela

nou, ben de strijd aangegaan… overdag ging het best goed, snachts was het minder leuk! Hij viel best goed in slaap, maar werd om een uur of half 5 wakker. En maar huilen… de hele dag heel veel gehuild, weinig slapen… Kon hem wel achter het behang plakken! Zit ook weer tegen een sprongetje aan dus dat komt er ook bij!
Afgelopen nacht een paar keer wakker geweest maar na een speentje ging hij weer slapen. We zijn er nog niet, maar ik zie vooruitgang!

Fijn Kim hou vol meid!!!

groetjes gytha

Hallo Kim,

Ons meisje heeft enkel een slaapzak, haar handjes zijn dus steeds vrij. Ze zijn koud 's morgens, maar ze heeft wel heerlijk geslapen. Het zijn niet de koude handjes die tellen, maar koude voetjes. Deze moeten warm zijn. Maar je kleine man went er wel aan dat hij zijn handjes ook zelf terug onder het dekentje kan steken!

Succes ermee!

Groetjes,

Tamara

hij heeft t niet koud hoor, slaat zichzelf alleen wakker en haalt zijn speen eruit. En gewenning… maar we houden vol!