Wat zou jij geven borstvoeding of flesvoeding

Omdat ik niet in het andere topic verder wilgaan,wat kiezen jullie voor
bostvoeding of flesvoeding.

Ik vind dat je mensne in hun waarde moet laten ongeacht hun keuze,en die moet je ok repecteren vind ik

weet je! lees die andere topic nog eens, deze discussie wens ik niet op ikkeben, want dan eindigen we met alleen verliezers

Halleluja!

Meid, ik kan het niet méér met je eens zijn. Laat iedereen lekker zelf kiezen wat hij of zij voor z’n kindje wil en veroordeel ze daar niet om. Je weet tenslotte het verhaal niet dat erachter zit. Ook ik heb eerst BV gegeven, maar daar ben ik niet zonder heel goede reden mee gestopt. Ik hoef hem hier niet eens te noemen vind ik, omdat iedereen er maar van uit moet gaan dat het voor mij een heel goede reden was en dat ik er heel goed over heb nagedacht.

Inderdaad, oordelen is lekker makkelijk en nogal kortzichtig vind ik.

Hè, ook dat is eruit…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oke kimmetje duidelijk.

maar wat ik nog wel wil zeggen dat je geen respect heb voor mensen
die flesvoeding geven vind ik echt absurt laat iedereen doen en wil wat het beste is voor haar of zijn kind

in mijn ogen heb ik geen respect voor mensen die mensen niet in hun waarde laten wat hun eigen keuze betreft

wat ieder doet moet hij voor zich weten ik heb flesdv gegeven wat voor mijn kids het beste was

ik vind persoonlijk dat het geen discussie hoeft te worden, iedereen heeft zn eigen mening en die mag worden ge-uit.
in de medische wereld vinden mensen dat borstvoeding tot een half jaar het beste is. het zal allemaal best, maargoed kindjes met flesvoeding worden net zo goed groot. vaak hoor je wel dat flesbaby’s wat meer spekkies hebben maar whatever toch? ze kruipen en lopen dat vanzelf er weer af.
ik heb 1 maand bv gegeven maar door een vaatvernauwing in mn tepels kon ik het niet geven, toch heel lang doorgezet omdat ik het persee wilde en voelde me zelfs schuldig toen ik het niet meer aankon. uiteindelijk was het een zaak van acceptatie en toen dat eenmaal gelukt was ging mijn geluk niet op, mijn kleine mannetje groeide ineens weer en kwam ook aan
kinderen met flesvoeding worden evengoed groot, en borstvoeding? ook prima, ieder zn ding

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

bv is ook goed ben ik het mee eens ik verder hier ok niet benoemen waarom ik niet verder op in wil gaan elke moeder heeft zijn of haar reden en die keuze moetje repecteren vind ik

en dan om t zeggen dat als moeders niet door zetten of weet ik veel wat

ik ben gefrusteerd en jaloers word er gezegd dat ben ik zekers niet moet er nog bij komen ook lach hier enorm om

heb jij bv of fv gegeven lieke?
en van mij mag je je mening toelichten maar als het hier niet gewenst is dan laat maar

en ja doorzetten heb ik een maand of anderhalf gedaan terwijl het niet ging en ik bij elke voeding huilend op bed zat en het bloed eruit spoot letterlijk.
het is goed, het gaat niet ALLEEN om de baby het gaat ook om je eigen gezondheid en als die daaronder lijdt gewoon stoppen vind ik, en zo heb ik het ook gedaan uiteindelijk. want als jij er zelf onder lijdt lijdt je kind automatisch mee

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090413/cNVw.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/5oEUp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 14 Apr 2009 20:08:38

soms zijn mensen ook gewoon bang om borstvoeding te geven…bij een 2e kindje b.v… omdat het misschien bij de 1ste niet is gelukt en ze zijn dan bang voor een teleurstelling. ik moet zeggen dat ik toen ik laatst met rico aan het badderen was en hij ineens naar de borst wilde gaan ik me echt rot voelde. ik vond het toen ik het gaf intiem…snapje? en dat contact wat je dan hebt met je baby’tje de liefde die je lijkt door te stralen tijdens zo’n voeding. ik miste dat opeens ook wel. vooral juist omdat het niet gelukt was dus scottie ik snap wat jij zegt heel goed.
misschien is het wel logisch dat zoiets verwerkt wordt. ik bedoel…je had de keuze gemaakt om borstvoeding te geven maar het lukte niet terwijl je het zo ontzettend graag wilde. als het dan mis gaat is het wel logisch dat dat een punt is wat je een plekje moet geven, juist omdat je voelde hoe intiem het was en hoe graag je dat met je kindje wilde delen en dat ineens van je “wordt afgenomen” snapje wat ik wil zeggen?
uiteindelijk worden ze allemaal groot en hij zal er echt geen trauma aan overhouden dat is waar…maar je kind beseft op dat moment nog niet hoe of wat, en jijzelf natuurlijk wel…zo voel ik het tenminste

lieverds! jullie zijn allemaal uniek, welke keuze jullie ook maken, mag deze welles nietes, nu stoppen.

we hebben allemaal onze eigen redenen.

.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Inge meis,bij danny hebben we het geprobeerd ben een uurtje aan het modderen geweest en hij wilde niet happen heb gejankt van de pijn.

de kraamhulp was ook nog een te laat toen zei kam had ze het meteen door en zij dit gaat niet luken zo haal maar flesvoeding

bij de tweede heb ik de keus gewoongemaakt omdat danny een vrij druk manneke en vrij veel aandacht vroeg en in overleg besloten dat ik te onrustig was om borstvoeding te geven, de huisarts vond dat ik een gode keus had gemaakt

ja ik snap je wel.
rico hapte juist meteen maar dan ook meteen goed, te goed kun je bijna wel zeggen het deed zo’n pijn! had na 2x voeden al de kloven erin staan echt verschrikkelijk die hell.
rico voelde dat natuurlijk ook die stress.
maarja ik dacht dat ik er goed aan deed door te gaan en uiteindelijk was de keuze om te stoppen gewoon beter.

en idd je kunt ook om een andere rede de keuze maken geen bv te geven bij een 2e maar als ik het bij een 2e niet zou geven zou dat om de reden zijn zoals het bij rico is gegaan.

oke hier is het slotje