Wat zou er aan de hand zijn

Hoi hoi
Even van me aftypen
Ik ben zo onzeker ben nu 10 weken overtijd
en 3 testen die negatief waren heb 2 gedaan met clear bleu en 1 goedkopen en dat was in het begin.
Ik heb dit nog nooit gehad
Ik wil wel graag zwanger worden maar nu zit ik te hopen dat ik gewoon ongesteld word
Nu weet ik gewoon niet wat er loos is
Donderdag heb ik wel een afspraak bij de dokter
Maar ja het is zo vervellend
Heeft iemand dit ook wel eens gehad zo lang overtijd zonder zwanger te zijn
Groetjes Heleen mama van Robin

Gewijzigd door - heleen op 04 Jan 2005 13:08:42

Jeetje ik kan me voorstellen dat je nu wel graag ongesteld wil worden of een positieve test krijgt. Ik zou het niet zo snel weten joh, maar weet wel dat de huismerk testen bij mij maar erg vaag waren en de clear bleu een stuk duidelijker (die ging ik dan meteen halen, dus die deed ik dan wel op dezelfde dag ).
Sterkte en ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nee geen ervaring mee met zo lang overtijd zijn en negatieve testen hebben.
De testen die de huisartsen doen zijn trouwens dezelfde die je gewoon thuis doet.
Een echo laten maken in het ziekenhuis of een bloedtest in het ziekenhuis zal misschien de oplossing zijn voor de onzekerheid.

Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen.
Hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Lang overtijd zijn kan ook te maken hebben met stress, maar ook met wat anders…dus gewoon even bij de dokter langs gaan!!
het kan zijn dat je toch zwanger bent,maar de test dat misschien maar heel vaag uitwijst (een heel vaag 2de streepje = ook zwanger!!)
Op veel tests staat dat je ze ieder moment van de dag kan gebruiken,maar het blijft het beste om het 's morgens te doen. In je ochtend urine zit namelijk de grootste hoeveelheid HcG (geloof dat het zo heet) dit is het hormoon dat je aanmaakt tijdens een zwangerschap…
Veel succes ermee…enne niet te veel piekeren hoor!!