Wat zou er aan de hand zijn

Hoi hoi
Even van me aftypen
Ik ben zo onzeker ben nu 10 weken overtijd
en 3 testen die negatief waren heb 2 gedaan met clear bleu en 1 goedkopen en dat was in het begin.
Ik heb dit nog nooit gehad
Ik wil wel graag zwanger worden maar nu zit ik te hopen dat ik gewoon ongesteld word
Nu weet ik gewoon niet wat er loos is
Donderdag heb ik wel een afspraak bij de dokter
Maar ja het is zo vervellend
Heeft iemand dit ook wel eens gehad zo lang overtijd zonder zwanger te zijn
Groetjes Heleen mama van Robin

Gewijzigd door - heleen op 04 Jan 2005 13:08:42

Jeetje ik kan me voorstellen dat je nu wel graag ongesteld wil worden of een positieve test krijgt. Ik zou het niet zo snel weten joh, maar weet wel dat de huismerk testen bij mij maar erg vaag waren en de clear bleu een stuk duidelijker (die ging ik dan meteen halen, dus die deed ik dan wel op dezelfde dag ).
Sterkte en ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nee geen ervaring mee met zo lang overtijd zijn en negatieve testen hebben.
De testen die de huisartsen doen zijn trouwens dezelfde die je gewoon thuis doet.
Een echo laten maken in het ziekenhuis of een bloedtest in het ziekenhuis zal misschien de oplossing zijn voor de onzekerheid.

Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen.
Hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Lang overtijd zijn kan ook te maken hebben met stress, maar ook met wat anders…dus gewoon even bij de dokter langs gaan!!
het kan zijn dat je toch zwanger bent,maar de test dat misschien maar heel vaag uitwijst (een heel vaag 2de streepje = ook zwanger!!)
Op veel tests staat dat je ze ieder moment van de dag kan gebruiken,maar het blijft het beste om het 's morgens te doen. In je ochtend urine zit namelijk de grootste hoeveelheid HcG (geloof dat het zo heet) dit is het hormoon dat je aanmaakt tijdens een zwangerschap…
Veel succes ermee…enne niet te veel piekeren hoor!!

Jee, mijn eerste gedachte was: “TIEN weken overtijd ??!!”
Da’s lang zeg.
Kan me voorstellen dat je daar super onzeker van wordt.
Ook ik denk dat een bloedtest of echo de enige en snelste uitslag geeft voor jou, of je zwanger bent of niet.
Voor hetzelfde geld maak je maar heel langzaam Hcg aan, en is de test daarom negatief.
Maar dan nog…

Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst een test gedaan?
Kort geleden nog?
En was je cyclus na het stoppen met de pil al regelmatig of nog heel wisselend?
(pffff…wat een vragen hè )

Ben benieuwd of de huisarts je doorstuurt donderdag.
Succes in ieder geval!

Groetjes, mamma van Stephan

ik heb dat dus ook gehad,voor ik zwanger werd van kaitlyn.

ik was in december gestopt en werd toen netjes 1x ongi daarna dus niet,in maart 1 dag bruine afscheiding en toen bleek ik wel zwanger te zijn.

dus heb zeker 12 weken geen ongi gehad,de dokter zei dat hoort erbij als je gestopt bent met de pil u bent niet de enige en ik kon gaan,nou daar sta je dan met een kleuter aan je zei en dan zoiets van ja oke dan.

maar ik zal iig geval duimen voor je

Alvast een paar antwoorden op jullie vragen
mama van Destiny
er was helemaal niks te zien op de test en ik weet als er maar een heel vaag streepje staat dat je dan zwanger kan zijn maar helaas

Bianca
Ik heb de laatste test op 18 december 2004
gedaan
en na het stoppen met de pil (mei 2004) was het eerst wisselend
maar de laatste tijd was het vaak 30 dagen
Ik probeer er niet teveel bij stil te staan
Groetjes van Heleen mama van Robin

Wat knap dat je dan niet inmiddels weer een test gedaan hebt!
Ik had dat écht niet kunnen volhouden hoor

Ik hoop dat je gauw zekerheid krijgt!

Hoi Bianca
Ik zou ook best nog een test willen doen
maar zo blijf je aan de gang met testen kopen
Volgende keer zal ik vragen om een dozijn testen haha
Groetjes Heleen mama van Robin

Jeetje Heleen, wat een rare situatie! Drie negatieve testen geeft weinig hoop, maar dat je menstruatie al 10 weken uitblijft is vreemd. Iemand opperde al iets van stress, ik zit te denken of je misschien veel in korte tijd bent afgevallen?

Succes donderdag bij de dokter. Sterkte in de paar onzekere dagen tot die tijd.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

voor mij niet vreemd hoor, was laatst 9 weken aaneen ongesteld, ben ook wel eens zo’n periode niet ongesteld. etc etc.

ik kijk er niet meer van op (die 9 weken ongesteld was wel een record hoor, ben wel naar de ha geweest ervoor)

maar hoeft helemaal niks te betekenen.

niet druk maken hoor, eerst effe ha vragen.

en misschien heb je wel een heel stiekum babytje, dat niet van die testen houd, je weet het niet. dat die dat privacy schending vind of zo?

mo

Je wat vervelend zeg. We hebben inderdaad zo iets in de praktijk gehad. 2 testen negatief. Er is toen een echo gedaan en ze bleek toen wel zwanger te zijn. Ze was zelfs 16 weken zwanger.

Nou succes ermee. Hopelijk is er niets vervelends aan de hand.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nog 1 nacht slapen en dan mag ik eindelijk naar de dokter moet er om 8 uur zijn
Dus hoef ik niet zo lang te wachten
Vind het nu wel spannend worden hoor

Jaaaaa, inderdaad!
Succes meid!
En ik duim voor een leuk bericht hoor

Hoi hoi
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest
Ik heb een inwendigonderzoek gehad.
De baarmoedermond is niet zacht dus ik ben volgens haar niet zwanger
Ik moet wel mijn bloed laten onderzoeken
om te kijken of ik echt niet zwanger ben.
En ze laat onderzoeken of er een bepaald hormoon in mijn bloed zit wat je nodig hebt.
Verder moet ik wel om de 6 weken een zwangerschaptestje doen omdat ik toch gewoon zwanger kan worden.
Eerlijk gezegt wist ik dat dus niet ik dacht als je geen eisprong hebt je ook niet zwanger kon raken.
Als ik in mei nog niet ongesteld ben of zwanger moet ik terug komen en dan gaan ze verder onderzoeken. ze denkt dat er niets ernstigs aan de hand is.
pfff gelukkig maar
Dus het is nu weer afwachten tot dinsdag tot ik de uitslag heb van het bloedonderzoek
Dus denk dat ik maar een dozijn zwangerschapstesten ga kopen hahaha

Gewijzigd door - heleen op 06 Jan 2005 13:59:40

Hihi, ik zou er zéker nog een testje tegenaan gooien
Nou, verder dan maar afwachten tot dinsdag!
Je weet nooit!

Dus weer afwachten tot dinsdag.

Dus je bloed wordt alleen getest op zwangerschap? Was je hiervoor wel ‘gewoon’ ongesteld?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Hoi Heleen,

Spannend, hoor! Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je toch stiekem zwanger bent!!!

Het is wel zo dat je niet zwanger kunt raken als je geen eisprong hebt, maar je weet natuurlijk niet wanneer je cyclus weer gewoon op gang komt en je dus je eerste eisprong hebt.
Waarschijnlijk moet je daarom toch elke 6 weken een test doen, want het zou kunnen dat het die eerste keer gelijk raak is.
Snap je het nog? Hahahaha!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoi hoi
Jullie zullen het niet geloven hoor
Na 2 maanden niet ongesteld en gisteren ochten een afspraak bij de dokter werd ik gisteren avond ongesteld
Ik moet zeggen heb veel buikpijn maar ben toch wel heel blij hoor
Was een beetje bang dat er iets verkeerd zat in mijn buik
En nu hoop ik maar dat het volgende maand wel op tijd komt
Bedankt voor jullie berichtjes

Nou de bevestiging dat je dus niet zwanger bent helaas, maar wel een opluchting dat het wel nog werkt daarbinnen. Hoop voor je mee dat het nu wat normaler verlopen zal. Sterkte met je buikpijn.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003