Wat zijn ze zoet he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jaa echt wel, geen kind meer aan he…

groetjes Kim, mama van

en

Ja zeg! Soms verlang ik ook naar die tijd. Ik zit nog tussen de poepluiers en gebrul de hele dag. Althans vandaag.

Ohhh heerlijk, dat wil ik ook, ik zit nog midden in het elkaar afmaken en zoveel mogelijk elkaar afslaan

Groetjes Nathalie & Co

hier ook elke dag mot hoor en schelden en vechten

maar deze is verleden week gemaakt en zowaar ze waren zo zoet,dat moet je vast leggen dat geloofd anders niemand hoor haha

Bianca,Dylan & Kaitlyn

OOOOO wat een engeltjessss

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hahaha, zie ze daar zitten met zijn tweeen hoor!
Leuke foto en idd slim dat je het vastgelegd hebt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja heel slim hihihi

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ziet er leuk uit!!! lijkt me ook fijn als ze zo eens de leeftijd hebben om zich es wat alleen bezig te houden!!

liefs jessica, &

wat twee lieve kinderen heb je .ja en zulke momenten moet je echt vast leggen hihiihi.nou ik zit hier met een bijdehandte kleuter .gisteren was er een nieuwe winkel geopend kleren voor klein tot groot .dus heb leuke kleren voor tanja gekocht ,maar daar was ook een draaimolen .en we waren weer thuis zegt ze mama ,mag ik buiten spelen ja zegt ik .maar niet te ver .nee hoor .maar op eeen gegeven moment denk ik ze blijf wel lang weg .dus ik ga haar zoeken.was ze mooie naar de winkel gelopen om naar de draaiemolen te gaan. en ze had zich laten sminken in die winkel ,en er was ook nog een clown die ballon figuren maakte.ja nu heeft ze staf mag ze niet buiten spelen .hoe zo bij de hand

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hahaha hoe bedoel je verslaafd