Wat willen jullie dames aan met carnaval (3jr)

Hoi

Ik vroeg me af wat jullie dochters zoal aan willen met de carnaval. Hier is het een en al princessen voor en na.
even tussendoor;
Nu wilde ik haar met d’r verjaardag echt een hele jurk geven dus echt een princessenjurk en heb een alternatief gevonden in een glitterrokje met bij passende cape. Van een oud truitje maak ik met plakglitters nog een princessentrui en ze is voor 8 euro klaar dit jaar.

Maargoed was dus benieuwd.

Groetjes uit zaandhoazenlaand

lon106

Charissa mocht zelf kiezen en ze zei gelijk ik wil als clown Nou voor 5 euro een clown pak en smink en klaar

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Evianne wil prinses terwijl ze het hele jaar door met dr 3 prinsessenjurkjes thuis rond darteld. Hahaha ik heb er dus niet nog 1 gekocht maar wel een hele mooie diadeem.
Jessin had een zeer uitgespoken idee, hij wil als kapitein haak, maar de jas moest per se rood zijn. Een gewoon piratenpak was ook niet goed want het moest echt een jas zijn. Gelukkig heb ik gevonden wat hij wilde en hiermee loopt hij inmiddels al 2 weken vrolijk en helemaal happy thuis mee rond.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

De oudste van 5 wil als roodkapje en de jongste wil als prinses.

Groetekes, Sje

dan is charissa wel lekker appart hahaha, had ook gedacht als prinses maar ja clown is ook leuk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hoi,

Zag nu op de pzs dat heel veel meisjes toch iets anders waren. Ook de spaanse jurken waren erg in trek.
Onze dochter is helemaal into de carnaval sferen. Maar wij eigenlijk helemaal nog niet zo. moet nog komen denk ik. We zijn niet zulke carnavalvierders maar gaan altijd wel even een avondje op pad. Ook nu dat onze dochter er gek op is moeten we natuurlijk naar het kindercarnaval.

Groetjes

lon106

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1885

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=2049

door de jaren heen… elke keer wel een 4 jarig kind erop haha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

lieke gaat als prinsesje met kroontje en stafje! Ben benieuwd morgen!
hahah zo grappig prinsesejurkje in maar 92 hihi

groetjes gytha