Wat vraagjes over slapen

Ik wou dat ik je kon helpen Rainbow, maar ik kan je wel zeggen dat de Morganmethode hier zijn vruchten afgeworpen heeft. Morgan krijgt nog maar 4 flessen, de 5e is eraf. Ze eet fruit en groente. De laatste iets beter. En oke ik moet er 2 tot 3 keer per nacht uit voor de speen of zoals de laatste nachten een kruik, maar voor de rest heerst er rust hier. Dus sorry in deze kan Julia alleen maar een voorbeeld aan Morgan nemen maar dan moet ze wel willen. Ik heb wel eerst haar steeds wakker gemaakt voor der laatste fles toen ik merkte dat ze er op de dag 1 ging lozen ben ik daarmee gestopt, het was even schuiven en doen maar nu dus 4*200 op de dag en 's nachts niets. Hij werkt dus wel de methode.

Groetjes,

Michèle

hoi
ja inderdaad, wij hebben steeds met een kwartier a half uur vervroegd, dat ging erg goed! Nu wordt ze zelfs om 11.15 uur wakker voor haar fles! dat had ze hiervoor nooit.

succes ermee

Nog even over de voedingen, mijn meisje krijgt ook geen 210+7 weg per voeding hoor! ze zit nu op 4 flessen, 3x 180 en bij de avondvoeding drinkt ze wel richting de 210 (nu, sinds 3 dagen). Ze krijgt wel een groente en fruit hap. dat schelt wel. Maar ook zonder de groente en fruit hap, drinkt ze overdag geen 210+7 uit 1 fles.

groetjes

Ik merkte bij Jesse dat het gewoon niet werkte als ik hem voor zijn laatste voeding wakker maakte dan kwam hij zo’n beetje standaard drie uur later weer.
Maar als ik hem rond 's avonds rond half acht/acht uur zijn laatste voeding geef en hem niet wakker maak, kan hij het veel langer volhouden rond 3.00 uur ofzo en af en toe slaapt hij nog langer door. 't Begin is er in ieder geval. Maar 't blijft een lastig iets. Er zal echt een keer een moment komen dat we als mama’s weer lekker door kunnen slapen 's nachts.

9 maanden banner