Wat voor tas naar school

Wat hebben jullie kinderen voor tas naar school?

Wij willen er Jurian één voor zijn verjaardag geven (wat moet je anders verzinnen met zoveel ooms/tantes). Wilde er gelijk alle spulletje zoals een beker/lunchtrommel etc. bij bestellen… Nu wel leuke gezien bedrukt met naam. Maar wat is handig? Een rugtas of een schoudertas?

Ben benieuwd naar jullie meningen…

Ik denk een rugzak. Zeker als ze straks op de fiets naar school gaan. Dan bungelt er niet zo’n tas naast ze als ze op de fiets zitten.

Groetjes Natasja

Ik zou een rugzak doen. Deze zijn ook veel beter voor die rugjes, omdat het gewicht wordt verdeeld over 2 schouders.
Het beste is dan om het gewicht wat hoger op de rug te doen.

Ik las ook een onderzoek dat er steeds meer kinderen al last van hun rug krijgen door te zware tassen. Kinderen mogen MAXIMAAL 10% van hun gewicht op de rug dragen. Ik dacht misschien een waardevolle toevoeging
Alhoewel Seth daar nooit aan komt met zijn rugzak.

Liefs, Anne

Erik heeft ook een rugzak gekregen met naam en plaatje erop;

Even reclame maken; laten maken via simplycolors.nl

Tevens een beker met naam erop.

Ik vind een rugzak handiger, blijft veel beter zitten en verdeelt het gewicht beter.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Noah heeft ook een rugzak met Cars erop…maar wil er ook zon 1 gaan bestellen als Mriek, aangezien er meer jongens met zon Cars tas lopen…

Liefs, Melanie

J heeft een schoudertas van zembra, een lunchtrommel van ecobox en een bidon fles van kleenkanteen. Ik ben er helemaal happy mee!

Ja zon bidonfles kreeg ik ook als tip mee… Geen vieze mondjes meer

Mijn man vind rugtas leuker dus met jullie tips/advies een rugzak. Zelf vind ik ern schoudertasje leuker, maar misschien meer voor later

tja en dan kom je op een school terecht waar alles los mee moet en niet in de tas mag blijven… ik zou gaan voor een lekker bedrukt met zijn naam rugzakje. te koop idd bij simply colors of koterkado etc… gelijk een mepal beker en broodtrommel erbij… is allemaal online te bestellen en snel in huis

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Aaron krijgt met zijn verjaardag een samson en gert rugzak…die vind ie leuk.
Op school hoeven ze eigenlijk geen rugzak te hebben want ze hebben een bak in de klas waar bekers en fruit in gaan je moet alleen de naam erop zetten.

Maar hij krijgt dus weer een rugzak.

Gr, Danielle

Hier gewoon een simpele en niet al te grote rugzak van de Hema,
zwart. Hierop kun je eventueel zelf plaatjes maken ofzo.

M.

Marijn heeft een rugtas. Eigenlijk is hij iets te groot van formaat maar hij zat bij de spiderman verzameling die hij kreeg voor zijn verjaardag en hij was gelijk weg van deze tas. Hij zakt niet af hoor want dat zou als nog gevaarlijk zijn op de fiets. Ik heb alleen een beker en geen broodtrommel, broodje gaat in een plastic zakje hoef ik ook niet iedere dag de trommel te wassen.

Bij koterkado besteld. Rugtas voor kleuters met naam en graafmachine erop. En dan fruittrommel (is genoeg voor 1 boterham) en drinkbeker met tuit erbij gekocht …