Mijn dochter heeft ongeveer een maandje geleden nieuwe schoenen gekregen, nadat ze na 6 weken alweer uit dr eerdere schoenen gegroeid was.
Nu klaagde ze van de week alweer over pijn aan dr voetjes toen ik dr schoenen aanwilde doen met sokken.
Dus ik voelen: geen ruimte!
Dus ik dacht al: Tjee groeien die voetjes zó hard???
Maar toen ik de schoen aan de onderkant van dr voetje hield, zou ze meer dan genoeg ruimte moeten hebben…
Probleem is dus dat ze bij de tenen wel gnoeg ruimte heeft, maar niet ver genoeg in de schoentjes komt doordat ze een hoge wreef heeft.
Dat wist ik al wel, want laarsjes kan ze ook écht niet aan. Maar dit waren lage schoentjes en dat ging eigenlijk wel dacht ik.
Vandaag maar weer op schoenenjacht geweest. Maar zonder succes
NIKS paste!
Geen hoge, geen lage, geen dichte, geen open, geen veters, geen klittenband … alleen van die sandalen die helemaal te verstellen zijn… maar ik wil ook schoentjes hebben die met wat minder weer kunnen…
Wat zijn er nou nog voor soort schoentjes open die ze wel zou kunnen passen??
Tja ben bang dat ik bij de gewone winkels voorlopig niet zal slagen voor haar… Volgende week maar eens kijken bij een schoenenspeciaalzaak… die schoenen hebben voor mensen met moeilijke voeten. Maar oei… ben bang dat we dan niet onder de €100,- klaar zijn… en daar wordt ik dan weer minder blij van… Ze hoeft van mij echt niet op de allergoedkoopste dingetjes te lopen, maar €50.- vind ik toch wel genoeg voor schoentjes waar ze maar een paar maanden mee doet.
En tot die tijd? Crocs? Bah vind ik leuk voor buitenspelen… maar verder vind ik het vreselijke dingen!