Wat voor schoenen bij dikke voeten/hoge wreef?

Mijn dochter heeft ongeveer een maandje geleden nieuwe schoenen gekregen, nadat ze na 6 weken alweer uit dr eerdere schoenen gegroeid was.
Nu klaagde ze van de week alweer over pijn aan dr voetjes toen ik dr schoenen aanwilde doen met sokken.
Dus ik voelen: geen ruimte!
Dus ik dacht al: Tjee groeien die voetjes zó hard???

Maar toen ik de schoen aan de onderkant van dr voetje hield, zou ze meer dan genoeg ruimte moeten hebben…

Probleem is dus dat ze bij de tenen wel gnoeg ruimte heeft, maar niet ver genoeg in de schoentjes komt doordat ze een hoge wreef heeft.
Dat wist ik al wel, want laarsjes kan ze ook écht niet aan. Maar dit waren lage schoentjes en dat ging eigenlijk wel dacht ik.

Vandaag maar weer op schoenenjacht geweest. Maar zonder succes
NIKS paste!
Geen hoge, geen lage, geen dichte, geen open, geen veters, geen klittenband … alleen van die sandalen die helemaal te verstellen zijn… maar ik wil ook schoentjes hebben die met wat minder weer kunnen…

Wat zijn er nou nog voor soort schoentjes open die ze wel zou kunnen passen??

Tja ben bang dat ik bij de gewone winkels voorlopig niet zal slagen voor haar… Volgende week maar eens kijken bij een schoenenspeciaalzaak… die schoenen hebben voor mensen met moeilijke voeten. Maar oei… ben bang dat we dan niet onder de €100,- klaar zijn… en daar wordt ik dan weer minder blij van… Ze hoeft van mij echt niet op de allergoedkoopste dingetjes te lopen, maar €50.- vind ik toch wel genoeg voor schoentjes waar ze maar een paar maanden mee doet.

En tot die tijd? Crocs? Bah vind ik leuk voor buitenspelen… maar verder vind ik het vreselijke dingen!

Mijn zoon heeft ook een hoge wreef, maar denk niet zo erg als jouw dochter, want ik kan niet slagen bij Scapino, maar kan wel schoenen vinden in de wat duurdere (gewone) schoenenzaken. Verder geen tips

Nee… nou ik kwam er -shame - ook eigenlijk pas vandaag achter dat t zó erg was.

Van haar eigen schoentjes kan ik zo snel ff geen plaatje vinden op internet, maar ze heeft zeg maar een vergelijkbaar model met deze:

Als ik die zo zie, dan zou ik denken dat dat makkelijk moet gaan… omdat ie van boven open is.
Maar haar voetje gaat er dus gewoon niet ver genoeg naar voren in
Het lijkt ook wel of het steeds erger wordt, want eerst ging het gewoon wel makkelijker.

Vandaag alle schoenenwinkels in Middelburg en Vlissingen afgelopen (met als gevolg zelf zere voeten ), maar niet 1 mooi passend schoentje gevonden.

Hier ook een hele hoge wreef en dat ik echt een probleem. Eerste schoentje die ik voor Dion kocht heeft hij ook maar eventjes gedragen en toen wilde hij ze niet meer aan. Ik heb nu Develeb maar dat is voor jongetjes weet eigenlijk niet of ze een meisjekant hebben. Als ik jou was zou ik wel bij een speciaalzaak gaan kijken voor schoentjes. Ze kunnen je daar advies geven. Ja en of je voor €50 slaagt denk ik niet of je moet geluk hebben met een aanbieding.
Marijn heeft daarin tegen een hele smalle voet en dat ik ook een groot probleem dus daar zou ik ook altijd mee naar een speciaalzaak moeten. Laatste schoenen waren €110 maar ja ze hebben maar 1 paar voeten en de voet is nu volledig in ontwikkeling dus vindt goede schoenen wel heel belangrijk.
Succes met het vinden van mooie betaalbare schoentjes

Ons zoontje heeft ook een hoge wreef en ik vind de schoentjes van ECCO helemaal TOP.
Heel licht van gewicht, stevig waar het moet en soepel om probleemloos te kunnen lopen.
De kwaliteit is ook heel goed.
Ik heb van de week een paartje besteld in de Sale op Wehkamp.nl in een maatje groter en die zet ik dan weg misschien hebben ze ook iets voor meisjes

Ik ken het probleem ook, zowel bij mezelf als m’n kleine mannetje!
Voor Jasper heb ik nu steeds HushPuppies, dat gaat vrij goed. Maar vaak vallen binnen hetzelfde merk de schoenen ook weer anders, dus het kan best zijn dat ik de volgende keer helemaal niet slaag in het HushPuppie merk.
Je zou de dr. Visser schoenen van Scapino nog kunnen proberen, maar ik vind de hulp/proffesionaliteit van de medewerkers bij onze vestiging niet voldoende om daarvoor te gaan. Liever naar een goede (speciaal)zaak gaan, die jonge voetjes hebben wel goede schoentjes nodig!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers