Wat voor luiers

hallo wat voor luiers gebruiken jullie voor de nacht.
ik heb nu de luiers van de lidl die bevallen wel goed maar nu is britt s nachts soms zo nat dat ik er over denk om voor de nacht een duurdere luier te gaan gebruiken zijn er meer die dit doen en wat voor luier zal ik dan nemen de pampers lijken me het beste ze drinkt nu ook meer sap enzo dus logisch is het wel dat ze meer plast hoop dat jullie tips hebben
groetjes christel

Ik gebruik de luiers van het kruidvat en Justin is nooit nat s`morgens vroeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

tja ik gebruik overdag meestal van het kruidvat en s,nachts van de etos ik vind die van het kruidvat sne doorlekken etos luiers lijken op die van pampers, maar ik denk dat het heel erg afhangt hoeveel je kindje drinkt en plast en ieder zijn eigen merk

Gebruik voor de nacht gewoon een luier in 1 maat groter dan je overdag gebruikt, dan heb je geen overlopende luiers meer! Werkt perfect!

Groetekes, Sje

ik heb altijd pampers, en zij is ook wel eens nat hoor
ligt gewoon aan hoe ze plassen hihihi
heb nu huggies omdat de pampers in haar maat op waren ,en die hebben weer een goeie elastische band in het ruggetje
maar die van mij lekt meestal aan de zijkanten , nou dan maakt het niet uit welke luier je heb volgens mij , maar inderdaad een nachtluier is een goeie optie!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloƫ 6 mnd

Hoi,
Bij Senna gebruik ik de Bumblies luiers die kun je krijgen bij de MCD en EM-TE.
Deze zijn voor Senna prima, ze is nog nooit nat geweest en 's avonds krijgt ze hem om 19.45 om tot de volgende ochtend 07.30, dus prima.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hier gebruiken we ook kruidvat luiers. Het probleem dat we nu 's morgens hebben is dat Julian zoveel plast dat de luier aan de voorkant helemaal volzit en naar beneden schuift. Hij blijft dan nog net zitten door het klitteband. Ik wil eerst een grotere maat gebruiken voor 's nachts, kijken of dat scheelt. Hij is verder niet nat, nog niet tenmindste.

Gr Sandra

Hallo,

Wij gebruiken ook kruidvat luiers en die bevallen ons prima.
Hiervoor gebruikten wij de luiers van C1000 en die bevielen ook prima.
We zijn overgestapt omdat C1000 maat 2 bijna nooit op voorraad heeft.

Groetjes Vanny

AVS Hoogtsra - de Man

ok nou denk dat ik dan maar eens die van de kruidvat ga proberen ze word nu ook s nachts wakker en deed ze anders nooit en geloof dat het aan die volle natte luier ligt nou proberen maar.
jullie horen nog wel of het helpt groetjes en bedankt voor de reacties

Ben benieuwd of Britt nu snachts wel droog blijft.

Ik gebruik ook de luiers van het kruidvat. overdag en snachts. Gebruik snachts geen grotere maat, De enige keren dat ze hier zijn doorgelekt was toen ze diaree hadden maar voor de rest nog nooit.
De luiers bevallen perfect. Goedkoop, goede luiers en ze zijn tenminste in van die grote verpakkingen. Want die andere merken hebben de pakken verkleind. Bij de kruidvat heb je dat niet.

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl

Pampers Baby Dry bevalt hier erg goed!

Groetjes, Sandra

nou ik heb ook de pampers baby dray gekocht ze zijn nog wel erg zwaar maar goed denk dat ze elke keer wakker word door de tanden die jeuken wand nu ze andere luiers aan heeft is ze nog steeds wel wakker s nachts dan kletst ze wat en dan is ze ook zo weer stil ga er ook niet heen laaat haar haar gang wel gaan ze huilt niet.
ik ben al lang blij dat ze verder geen pijn heeft met de tanden. nou bedankt voor jullie reacties.
groetjes christel en britt

Overdag meestal de luiers van de c-1000 of eigen merk a.h maat 5
en voor de nacht even een maatje groter.

Groetjes Marianne mama van Ruben