Wat voor eten te geven

Hallo,

IK heb een zoontje van net 1 jaar oud vanaf 1 jaar of iets eerder al mogen babys
al een beetje met de pot meeeten.
Ik heb mijn zoontje weleens met ons laten mee eten maar dan had ik het wel apart voor hem gemaakt zonder kruiden enzo.
Maar ik wil hem nu dus wel gewoon met ons mee laten met kruiden en al,het probleem is alleen dat we best wel vaak pittig eten met veel kruiden en smaak.
Nou is mijn vraag hoe doen jullie dat eigenlijk en geven jullie de kleine gewoon ook bijna alles om te eten wat jullie ook eten?

Veel liefs Priscella,

denk dat jullie iets anders eten als wij

maar mijn kids aten dan gewoon alles mee de hollandse kost dan he
en ook gewoon aardappels en groente met zout en vlees ook met peper en zout,in begin iets minder dat we zelf gewend waren maar zo bouwden we dat op

en ik had altijd wel een potje achter de hand als ze echt iets niet lusten

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Onze dochter is nu 15 maanden, maar heeft eigenlijk altijd met de pot mee gegeten. Alleen dan zonder kruiden, dit langzaam gaan opvoeren en nu eet ze gewoon mee. Alleen bij erg kruidige dingen maak ik het iets zachter door wat melk erbij te doen of wat appelmoes. Maar ook niet te veel anders wennen ze hier aan. Eigenlijk eet ze alles mee en vind ook alles lekker. Nooit potje gehad, altijd vers!

Succes.

Hey Bianca,

We eten ook weleens hollandse pot hoor vindt
ik ook wel lekker maar mijn vriend eet liever buitenlands vandaar veel buitenlands eten.
Maar ik kan hem dus wel gewoon mee laten eten met de hollandse pot.

Dank je

Hey Ikkies,

Dat is idd een goed idee om het pittige eten wat zachter te maken doormiddel
van melk of appelmoes.

Jij ook bedankt

Soms is het inderdaad gewoon proberen. En soms eten ze maar een paar hapjes, de keer erna misschien al wat meer. Zeker met nieuwe dingen moeten ze steeds even wennen. En als je alles wat ze op een dag eten bij elkaar optelt dan eten ze zeer zelden te weinig op een dag.

Groetjes Ikkies

mijn dochter eet al vanaf 8 maanden met de pot mee en ze eet echt alles wat wij ook eten. ze vindt alles heerlijk ook buitenlandse dingen. ze geeft vanzelf wel aan of ze het wel of niet lekker vindt.

groetjes