Wat vliegt de tijd

Hoi,
Vandaag met Amy bij het CB geweest. Ik had al zo’n vermoeden en ja wel ze is een kilo gegroeid in 8 weken tijd. Ze weegt nu 8700 gram. Ze is ook duidelijk meer aan het eten en het resultaat is te zien.
Ze kreeg ook haar vierde keer prikken, maar ze gaf geen kik. Ze keek even beteuterd naar mij, maar brabbelde vervolgens vrolijk haar taaltje verder.
Ze is bijna een jaar. Wat vliegt de tijd en het is iedere dag feest. De verjaardagskaarten zijn de deur uit en als het zover is mag ze voor het eerst taart eten…zelf…met haar handen.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

Hoi,

De tijd vliegt inderdaad voorbij. Jesper is begin deze maand 1 jaar geworden! Hij mocht ook zelf taart eten en voor het eerst. Dit was een echt feest. Hij vond het heerlijk en at het lekker met zijn vingers Hij zat er helemaal onder…GEWELDIG was het! 's middags kreeg de nieuwe visite ook taart en toen ging hij naar oma (die er nog steeds was) van ik wil ook!! Een fijne verjaardag en vooral GENIET ervan. Het wordt een bijzondere dag!!!

Groetjes Daniëlle

Alle cliches zijn idd waar, wat gaat het hard!!

En ik vind het zelfs bij een 2e nog harder gaan dan bij de 1e. Kan het nog niet echt geloven dat Daan volgende week zaterdag alweer 1 jaar is. Fijn in ieder geval dat het zo goed gaat. Knap hoor dat ze geen kik gaf bij de prikken. Daan heeft ze vorige week ook weer gehad. Even flink krijssen en daarna is het gelukkig weer over.

Groetjes,
Sandra

Helemaal mee eens! terugkijkend is dat eerste jaar voorbij gevlogen! Er is ook een hoop gebeurd, maar ondertussen wordt je baby wel iedere dag groter en wijzer! Genieten!

Lfs

Ik zat dat dus vanmorgen ook te denken. Jeetje binkie is alweer ruim 5 maanden, nog even en hij gaat alweer mee eten. Het lijkt wel veel sneller te gaan dan bij moppie. Binkie is er toch veel meer bij zeg maar. Soms voel ik me zelfs schuldig dat ik voor mijn gevoel het allemaal veel minder intens beleef dan bij moppie. En nu moet de aandacht altijd gedeeld worden. Bij moppie genoot ik bv van het momentje drinken bij mama, nu ben ik ook altijd bezig met moppie en gaat het even snel tussendoor.
Ach ja, ik weet dat het niet anders kan maar soms wil ik de tijd stil zetten om nog langer te kunnen genieten van mijn kleine mannetje.
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…