Fabienne zit nu vanaf 11 september op school en de omgang met haar leeftijdsgenootjes gaat goed … echter … de juf vind haar erg passief. Ze laat in de klas niet zien wat ze kan en praat/antwoord niet met/tegen de juf. De juf kan dus niet inschatten wat ze kan. Ook al stimuleert ze haar, ze doet het niet.
Thuis maakt ze een puzzel van 50 stukjes, is ze volop geinteresseerd in letters en cijfers, schrijft ze haar naam en meer … kortom; ik zie een gemiddeld, vrolijk, rustig, creatief kind. Ze is leergierig maar geen grote prater. Je moet het er vaak uit trekken. Thuis is ze graag, is veilig voor haar en niet eng maar school … ze vindt veel eng hoe we haar ook stimuleren, … het blijft eng.
Ik heb er al een paar keer met de juf over gehad. We blijven haar motiveren maar heeft ze geen extra hulp nodig?
Ze plast weer meer in haar broek (spanning ??) … de juf waar ze niet mee overweg kan ?? Wat denken jullie? Laten of toch iets ondernemen en wat dan meer ???
Groetjes Esther