Hallo allemaal!
Ik wilde jullie iets voorleggen waar ik een beetje mee zit.
Ik vindt het heel vervelend dat mijn man vaak de mailtjes leest die ik via mijn eigen emailadres krijg.
Vorige week had ik een beetje op het internet gezocht naar Beertje Collargol,en had ergens een berichtje achtergelaten dat graag wou weten hoe die er ook alweer uitzag etc.Affijn,ik kreeg vervolgens een mailtje van ene Marco met fotos van beertje Collargol.Leuk,dacht ik nog.Maar toen ik de kinderen naar bed had gebracht zei mijn man ineens",Goh wie is die Marco eigenlijk?".Nou ja,ik voelde me er erg klote onder want ik had al eerder tegen mijn man gezegd dat ik het vervelend vond dat hij ze las.Maar ik voelde me ook op een vreemde manier betrapt.Alsof ik iets stiekums had gedaan.
Ik heb tegen hem gezegd dat ik mijn wachtwoord ging veranderen,(wat ik ook heb gedaan),maar vindt dat ook wel weer raar.Ik bedoel,je hebt toch geen geheimen voor elkaar of wel?
Mijn vraag dus:hoe gaan jullie hiermee om?En lezen jullie elkaars mail?
Alvast bedankt!
Groetjes Eljada
Groetje
Wat vinden jullie?
Tja, heb niks te verbergen ( niet dat jij dat wel zou hebben hoor hihi) dus ja hij mag mijn mail lezen en ik de zijne
Tries
Liefs Tries
als ik de mailtjes van g moest gaan lezen word ik gek…maar weet je het is hetzelfde als een brief krijgen, een ander moet die niet gaan openmaken, daar krijg je ook een ongemakkelijk gevoel bij, die ander mag hem wel lezen hoor maar eerst jij!!!
Ja ik ben het wel met kim en tries eens.
Kan me er iets bij voorstellen dat die vraag komt.
Internet is ook een heel breed medium en er gaan volgens mij best veel huwelijken of relaties kapot door de contacten die gelegd worden op internet.
Ik denk maar zo, ik heb niets te verbergen dus lees maar.
Ook als ik zit te kletsen op msn kan Cas meekijken. Heb nix te verbergen.
Groetjes Mim