Wat vinden jullie van dit cadeau?

Ik weet het ik ben er vroeg bij, maar aangezien wij een low budget hebben zijn wij ook al aan het bunkeren voor kerst.
Sinterklaas doen wij gewoon voor Rico. Ook oma en opa en oma doen dit alleen voor Rico. Maar met kerst willen we elkaar als volwassene ook iets geven.
Nu kwam ik op DIT idee.

Een 3d lijstje van gips met rico’s hand en voet erin.
dit is een voorbeeld foto:

Hmm hij doet het dus niet.
enfin dit is een directe link:

En dan voor zowel rijco’s moeder als voor mijn ouders een lijstje.
ik weet anders ook niks…

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Nov 2010 21:08:44

Ik vind het een leuk idee! Ik had alleen het idee dat ik ze goedkoper had gezien, maar dit was 2D. Maar erg leuk!

Groetjes Natasja

ik irriteer me aan dat ik mijn topic uit zijn verband heb gerukt door die link, ik weet niet hoe ik dat moet aanpassen SORRY!!

@Kringeldingetje: ik heb ze overal voor 24,95 gezien en soms zelfs voor 30 euro, dit was het goedkoopste volgens prijsvergelijken

Ik vind het een heel erg leuk idee.

Groetjes,
Sandra

Leuk idee hoor. Denk dat opa’s en oma’s
dat hartstikke leuk vinden.

Gr Patries

Heel erg leuk!!
DOEN

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

oke als jullie het ook zo leuk vinden, dan moet het haast wel leuk zijn en geen impulsieve actie van mij haha.
ik heb ook echt zin om het te maken,
maarrr… nou ben ik bang dat als ik het koop het mislukt ofzo.
wat nou als het mislukt?!?! hahaha ik schiet nu al in de stress. ik heb nog tijd zat maar dan moet ik weer nieuwe kopen
kan dit uberhoudt wel mislukken?

Uhm… jep dat wel!
Wij hebben het geprobeerd te maken toen Seth baby was, en die was niet heel goed gelukt…

Mijn tip: Volg de aanwijzingen precies op (niet eigenwijs zijn wij hadden namelijk te lang gewacht, en toen was het gips al hard!) en doe het op een moment dat Rico goed meewerkt.
En doe het met z’n tweeën.

Liefs, Anne

hahaha anne je stelde me echt gerust! nee tuurlijk Rico moet meewerken en ik moet niet eigewijs zijn (dat ben ik wel ik weet het altijd beter dan de verpakkingen… of tenminste als ik het heb over recepten ik doe toch altijd mijn eigen ding… maar in dit geval niet handig dus? haha beetje meer water misschien? hihi!)
maarre ik ga precies de aanwijzingen opvolgen… maar je had telang gewacht…waarmee? het handje/voetje eruit te halen? hoe kreeg je het toen van seth af??

Ik kon niet helemaal lezen wat je schreef, maar nee, zijn hand/voet zat niet vast, haha.
Zou wat zijn

Nee, we hadden er water bij gedaan, en het leek zoveel… dus dachten we: we wachten iets langer,
tot we zijn hand erin doen. Maar toen we hem erin wilde doen was het al hard, haha!

Over het meewerken: Hij moet geen graai uit het gips nemen, of zoiets…
Liefs, Anne

@Anne: kun je het niet helemaal lezen doordat de link te lang en het dus uit zijn verband gerukt is? i know irritant he…
maar als je naar onderen scrolt dan kun je ook met het balkje het beeld verschuiven als je me snapt.

haha oke nou ik hoop dat het goedkomt
ja ik denk al te lang gewacht zat zn voet dan vast in het gips maar het werkt dus anders?

heb effe gegoogled op een andere afbeelding
oke?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Leuk idee inge. Zou zeker doen.

Groetjes,

Michèle

bedankt kim! helemaal top! vind deze afbeelding nog leuker ook

@Michele: ik heb besloten het ook te doen… MAAR ik hoop echt niet dat het mislukt. dat zou jammer zijn van het geld natuurlijk.

Ziet er leuk uit … Ik heb het ooit alleen als adruk gehad dus geen 3d. Maar om je angst nog groter te maken … die was kei mislukt … Jurian was toen eigenlijk nog te klein, maar mijn geduld was op. Meneer ging met zijn handje graaien dus leek de afbeelding niet meer op een handafdruk.

Dus wat anne zegt: samen doen met manlief en Rico. En hup erin en hup eruit… dan oplaten drogen. En het komt helemaal goed. De 2e gaat vanzelf

Oefen lekker vast met vingerverven… dat lukte hier eerst ook niet nou doet meneer het zelf

is een leuk idee Inge maar wat nog goedkoper is is dit: bij kruiidvat/ TNT post e.d. kan je kalenders, fotoboeken etc maken.
Wij hebben dit ook gedaan en je kan dan op iedere maand een leuek foto van Rico plaatsen (bijvoorbeeld foto van opa en oma’s met Rico) en zo krijg je een leuke houdbare kalender voor tig jaren!
Kosten waren 15,95 dus is goedkoper! (per stuk wel he!)

Maar wat jij wil doen is ook erg leuk hoor, wel moeilijk denk ik.

Gr, Danielle

@Mini-boy: maar ik snap het hele ding niet, die hand moet er dus in en meteen eruit, maar hoe krijg je dat beeldje dan ik zie het niet voor me. HELP!

@Aaron, ja maar dit is 14,95, dus goedkoper
die kalender ga ik ook maken, ik heb die gratis van Vistaprint gekregen. ofja zo’n code die je dan kan invoeren, hoef alleen maar de verzendkosten te betalen. daar was het ter waarde van 16,95 ik hoef alleen de verzendkosten te betalen, SUPER leuk!
Ik weet dat dit moeilijk is (misschien misschien ook niet) maar het lijkt me zo geweldig om die handjes en voetjes vast te leggen op zo’n schilderijtje.
ofja de afdruk dan he hahaha ik wil zn handjes en voetjes liever laten zitten waar ze zitten

ja ik wou ook over de kalender van vista print beginnen,
ik heb hem namelijk al binnen en hij is erg mooi geworden!! en dat voor alleen de verzendkosten van 6,95 , binnen twee dagen had ik hem binnen terwijl dit de zogenaamde langzame verzending was

before you judge me, try hard to love me

Das nie te duur dan voor 6.95! Altijd doen!

OKe , jij wint dat van jou is goedkoper