Tja, zo’n stuntman hebben wij dus ook. Dat laat ik liever aan papa over want ik ben er zelf ook niet zo’n fan van.
En zie het maar zo. Hij is blij met al zijn speelgoed, heb je het ook niet voor niets gekocht toch!!
Groetjes Bianca
Tja, zo’n stuntman hebben wij dus ook. Dat laat ik liever aan papa over want ik ben er zelf ook niet zo’n fan van.
En zie het maar zo. Hij is blij met al zijn speelgoed, heb je het ook niet voor niets gekocht toch!!
Groetjes Bianca
hahahaha jullie ook al een stuntman? Ben er zelf dus ook niet echt fan van dat stunt gedrag, maar goed, Soms kun je het niet voorkomen, en Bo ligt in een deuk. Papa vind het ook leuk, en gelukkig gebeuren er nooit gevaarlijke dingen, omdat we het wel veilig doen, (vang armen, matras en kussens) maar goed, ben wel bang dat hij het een keer op de harde vloer doet, en wij toch een keer te laat zijn. Maar tot nu toe nog geen pogingen in die richting gehad, dus ga er van uit, dat Bo het verschil wel weet tussen de zachte landing op het matras, en de zeer harde landing op het laminaat.
Wel een leuke manier om het te bekijken idd, hij vind al zijn speelgoed leuk, vandaar dat hij met alles speelt!! hahahahahaha
liefs woezel
Melissa kan zich heel goed vermaken, ze pakt uit zich zelf iets en als ze het niet meer leuk vind(ruimt ze het eerst op) en pakt dan wat anders. Haar pop vind ze echt geweldig luiertje uit en weer aan. Puzzelen vind ze erg leuk, en natuurlijk buiten spelen, daar leeft ze zich helemaal uit.
Echt knus op de bank zitten zit er even niet meer bij, alleen als we een boekje gaan lezen.
Helpen koken is ook haar ding en altijd willen helpen met de tafel dekken.
Dan kijkt ze vol trots hoe ze dat gedaan heeft.
Groetjes, Susan.