Wat vinden jullie aantrekkelijk in een man

n.a.v. een andere discussie vond ik dit wel een grappige. Wat zoeken jullie in een man.

Verzorgd, iemand moet voor mij aantrekkelijk zijn (met sommige hoef ik echt niet in een bed te liggen), leeftijd ongeveer gelijk als de mijne, normen en waarden, mannelijk (niet macho), verstandig, lief, rekening kunnen houden, niet overdreven druk (ik ben al aardig druk).

En vinden jullie het belangrijk wat voor werk een man doet? Er is weleens onderzoek naar gedaan en dan bleek dat het niveau van de man en vrouw een beetje gelijk moeten zijn. Je ziet niet veel dat een hbo er heeft, met iemand die weinig scholing heeft gehad, gebeurd af en toe wel. Hoe belangrijk is dat voor jullie!

Nou ja wat zoek ik in een man. Ik ging altijd voor de foute spannende man, maar nu ga ik liever voor de wat minder spannende rustigere man. Hij moet lief zijn, voor mij maar ook voor kinderen en dieren. Wel stevig in zijn schoenen staan (ik kan best domineren), Hij moet luisteren, praten hoeft niet eens echt. Maar ik hoef ook geen binnenvetter. Hij moet wel verzorgd zijn al is een 2/3 dagen baardje best sexy Kwa werk maakt het me niet uit. Moet zeggen Mervin heeft zijn school niet afgemaakt maar heeft wel ambities waar hij werkt. We zitten wel kwa werk ongeveer gelijk, al verdien ik iets meer, maar ja ik zit op kantoor en hij staat in de winkel.

Groetjes,

Michèle

Ik hou van; ouder iemand, sportief, spontaan, vrolijk, en opgeruimd (dat laatste is bij ons niet het geval; ik ben heel netjes hij niet, en dat levert nogal eens oneenigheid op.) Verder houd ik van een aanpakker, niet iemand die zegt dat ie het doet en dan het niet doen. Ik hou van iemand met karakter; hij hoeft niet bijzonder mooi te zijn, liever niet trouwens want die staan vaak een uur in de spiegel naar zichzelf te kijken! Ik hou een beetje van ruig, ik bedoel niet vies hoor, wel elke dag schone onderbroek maar gewoon een beetje stoer! Ik hou van een harde werker, binnen of buitenshuis, en iemand die lekker eten waardeert (ik vind zelf namelijk dat ik lekker kan koken )

Ik heb een HBO diploma (Verpleegkunde), mijn man heeft daar helaas door omstandigheden nooit de kans voor gehad. (Zijn vader overleed toen hij 19 was, en hier in Malawi betekend dat geen inkomsten!) Overigens is hij wel heel erg slim en goed met wat hij doet. Hij gaat nu in het weekend naar school om een MBO journalistiek te halen. (in September als het goed is!!!) Hij is radio DJ, TV persoonlijkheid, Hij produceerd Radio en TV reclames en programmas en weet dus heel veel over marketing en productie! Hij verdient overigens veel meer dan ik doe!

wat wil je toch veel weten van ons delmira…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@Kim: haha…
nouja ik zoek alles wat mijn man heeft