Hoi meiden!
Misschien hadden jullie me al een beetje gemist!
Maar ik was er dus een tijd niet ,
Nadat Nayaro ziek was geweest & weer opknapte 'dachten we!
Had hij de volgende dag binnen een uur weer aan 41 Graden koorts, absoluut niet goed dus … Hij lag als een doodvogeltje bij me & dronk en at niks meer …
Ik had dus meteen het ziekenhuis gebeld, en na de h.a.p gereden!
Bleek dat het mannetje een hele extreme griep heeft gehad & vervolgens daarop een hele hevige oorontsteking had gekregen + omdat hij niet dronk & at, waren de 1e uitdrogingsverschijnselen te zien!
We hebben dus echt even ons op andere dingen gericht, want het mannetje was echt niet lekker … En heeft echt even de tijd nodig gehad om te herstellen!
Gelukkig is hij na zn kuurtje , sinds deze week weer helemaal de oude! & is hij weer vrolijk & stout héérlijk!!!
Verder heb ik nog wat tegenslagen van school gehad!
Te horen gekregen dat mijn laatste half jaar op school, volgend schooljaar me studiebeurs komt te vervallen, omdat ik hiervoor nog een andere opleiding heb gedaan! … Enorm veel stress dus, want ja mijn studiebeurs is wel een ‘salaris’ voor ons … En mijn vriend verdiend nog niet zoveel dat hij ons totaal kan onderhouden! Moeilijk, moeilijk, moelijk dus! We zijn nu aan het uitzoeken wat er allemaal mogelijk is, omdat laatste half jaar van mn studie te kunnen overbruggen!
Ik kan wel vertellen dat ik echt niet tegen onzekerheid kan, ik raak dan de controle kwijt … & het zuigt dus me motivatie nou even mee …
Ik weet dat ik deze opleiding graag wil, maar niet tenkoste van alles. Dat kan gewoon weg niet , en kwil ook niet een studieschuld van enorme euro’s.
School begrijpt mij soms gewoon niet, ze zagen geen probleem:S omdat er blijkbaar fondsen zijn waaruit school je schoolgeld vergoedt zegmaar …
Pardon, je begrijpt toch wel dat van mijn studiefinanciering ook een deel van het huishouden betaald word & niet alleen de school?
Nou, daarbij heb ik ook nog rugklachten … Enorm pijnelijk, weet soms niet hoe te zitten, staan, lopen etc!
En daarvoor loop ik nu bij de fysio …
Blijkt dat mn ene heup door een vroeger scooterongeluk waarschijnlijk hoger staat dan mn andere heup.
En dat er teveel ruimte zit tussen mn heilig been & de daarop volgende ruggenwervels!
Kan er ook allemaal nog wel bij!
Ach we hebben ook goed nieuws hoor …
We zijn op zoek na een huisje, en nu komt er vandaag een vrouw kijken voor woningruil, dus wie weet …
Kga hier dus ff aan de poets!
Ben al bijna klaar haha
Nayaro - Danil / 14 September 2008