Wat tegenslagen gehad!

Hoi meiden!

Misschien hadden jullie me al een beetje gemist!
Maar ik was er dus een tijd niet ,
Nadat Nayaro ziek was geweest & weer opknapte 'dachten we!
Had hij de volgende dag binnen een uur weer aan 41 Graden koorts, absoluut niet goed dus … Hij lag als een doodvogeltje bij me & dronk en at niks meer …
Ik had dus meteen het ziekenhuis gebeld, en na de h.a.p gereden!
Bleek dat het mannetje een hele extreme griep heeft gehad & vervolgens daarop een hele hevige oorontsteking had gekregen + omdat hij niet dronk & at, waren de 1e uitdrogingsverschijnselen te zien!

We hebben dus echt even ons op andere dingen gericht, want het mannetje was echt niet lekker … En heeft echt even de tijd nodig gehad om te herstellen!
Gelukkig is hij na zn kuurtje , sinds deze week weer helemaal de oude! & is hij weer vrolijk & stout héérlijk!!!

Verder heb ik nog wat tegenslagen van school gehad!
Te horen gekregen dat mijn laatste half jaar op school, volgend schooljaar me studiebeurs komt te vervallen, omdat ik hiervoor nog een andere opleiding heb gedaan! … Enorm veel stress dus, want ja mijn studiebeurs is wel een ‘salaris’ voor ons … En mijn vriend verdiend nog niet zoveel dat hij ons totaal kan onderhouden! Moeilijk, moeilijk, moelijk dus! We zijn nu aan het uitzoeken wat er allemaal mogelijk is, omdat laatste half jaar van mn studie te kunnen overbruggen!
Ik kan wel vertellen dat ik echt niet tegen onzekerheid kan, ik raak dan de controle kwijt … & het zuigt dus me motivatie nou even mee …
Ik weet dat ik deze opleiding graag wil, maar niet tenkoste van alles. Dat kan gewoon weg niet , en kwil ook niet een studieschuld van enorme euro’s.
School begrijpt mij soms gewoon niet, ze zagen geen probleem:S omdat er blijkbaar fondsen zijn waaruit school je schoolgeld vergoedt zegmaar …
Pardon, je begrijpt toch wel dat van mijn studiefinanciering ook een deel van het huishouden betaald word & niet alleen de school?

Nou, daarbij heb ik ook nog rugklachten … Enorm pijnelijk, weet soms niet hoe te zitten, staan, lopen etc!
En daarvoor loop ik nu bij de fysio …
Blijkt dat mn ene heup door een vroeger scooterongeluk waarschijnlijk hoger staat dan mn andere heup.
En dat er teveel ruimte zit tussen mn heilig been & de daarop volgende ruggenwervels!
Kan er ook allemaal nog wel bij!

Ach we hebben ook goed nieuws hoor …
We zijn op zoek na een huisje, en nu komt er vandaag een vrouw kijken voor woningruil, dus wie weet …

Kga hier dus ff aan de poets!
Ben al bijna klaar haha

Nayaro - Danil / 14 September 2008

He gatsie allemaal. Ja scholen praat me er niet van. Ik persoonlijk heb geen problemen maar me broertje… lang verhaal.

Haar hopelijk lukt het wel met het ruilen. Duim duim duim.

Groetjes,

Michèle

och wat rot zeg!
en die 41 graden, dat had rico dus ook gehad, eng is dat he! pcm hielp toen hier totaal niet.
gelukkig is hij weer helemaal de oude! maar was het de gewone griep wat ie had?
arme ziel!

Dat van je school vind ik ook rot voor je…
misschien kun je bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente ofzo? voor bepaalde dingen?
alleen ze zijn wel streng hoor want je hoeft maar 1 euro boven “het” bedrag te zitten waar je boven mag zitten en je krijgt het al niet…
succes daarmee!

Over je rug, heb je geen spit?
ik zou es naar de dokter gaan en eventueel es naar de fysio!
enne succes met de woningruil! hier was hij helaas niet doorgegaan, maar dat had een rede die niet bij jullie van toepassing is denk ik…
nouja! denk aan jullie!

Wat ontzettend vervelend allemaal!!
Hoop dat je snel wat leuke dingen te horen krijgt, en dat je school een beetje mee gaat werken…
Wij moeten ook rond komen van de studiefinanciering en 1 salaris, en dat lukt niet… Bovendien kwam de ib-groep dit jaar ineens met het verhal dat ik altijd e veel gehad heb, en dat ik het terug moet betalen, dus krijg ik nu ineens veel minder, terwijl we het NU zo hard nodig heben.

Wij krijgen nu een bijdrage van allebei de ouders, niet echt fijn dat je op hun zak moet teren, maar wel fijn dat we iets ruimer zitten, anders is het echt niet te doen!
Ik hoop dat jullie het misschien ook op deze manier op kunnen lossen!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

@ MamavanRico.

Ja, ze hebben het niet echt goed gecheckt of het een normale griep was :S want de wachtkamer zat echt vollll met kindjes etc, ik schrok ervan!
Maar ik denk zelf van wel, en ja toen hij het ergste gehad had, kreeg hij er ook nog eens een extreme oorontsteking bovenop, en dat kon hij allemaal even niet handelen!
Indd, arm mannetje! Maar nu is hij weer lekker vrolijk & stout, net zoals hij zn kiesjes die aan het doorkomen stout vind! hahaha …

Ja, bijzondere bijstand etc, we zijn dus aan het kijken of dat een mogelijkheid is …
Ik heb er totaal geen ervaring mee, dus zal eens even goed moeten uitzoeken hoe&wat …

Spit? Wat houdt dat in dan :blush:
Ik ben nu bij de fysio, 2x geweest, want ook daar waren zieken!
Maar ze denken dat het een nasleep is van mn ongeluk & mn bekkeinstabiliteit …
Dingen waar ze me niet op gecontroleerd hebben, waardoor mn middencore ( bekken, onderrug, heiligbeen, wervels etc ) onstabiel zijn geworden …

Mag ik vragen waarom ze het bij jullie niet wilde ruilen dan?
Of is dat prive ? :blush: hih …

@ Lalala,
Als mn ouders/schoonmoeder het hadde kunnen missen dan hadden ze ons zeker geholpen, maar dat plan hebben we al doorgesproken & wisten wij eigenlijk al … Dat is echt niet haalbaar, me ouders hebben het niet royaal zegmaar, die hebben ook heel wat uitgaven & mn schoonmoeder is weduwe , dus ook daar zit geen mogelijkheid! …
IB-groep is erg ongeorganiseerd hé, ik heb met mn zwangerschap 5x gebeld over het wel&weeg van mn opleiding, anders had ik toen al een hele andere keuze gemaakt, ze hebben me dus nooit geattendeerd op het probleem waar ik nu tegen aan loop! Zo slecht … & dan bij jou dat terug betalen … gaat goed …

Maargoed, ik ga er wel vanuit dat het goedkomt hoor uiteindelijk …
Maar zo’n controle-freak als ik ben, vind dit super vervelend… Ik wil gwn graag NU al weten hoe ik het volgend jaar, kan/moet gaan oplossen!
En ja , vooral omdat ik het nu niet alleen meer over mezelf heb, maar gewoon over mijn gezin …

Informeer ook kwa belastingen en zo wat je terug kan krijgen he, waar die bij kunnen springen. Dat is soms meer dan mensen weten. En ook bij de gemeente zelf goed informeren, niet alleen bij het rijk want soms hebben gemeentes zelf ook nog wel eens potjes ed.

Groetjes,

Michèle

Ik herinner me ineens, dat ik door mijn zwangerschap een half jaar langer studiefinanciering kan krijgen dan normaal.

Dat kan ik regelen via mijn decaan.
Dus als je een decaan op school hebt, misschien moet je daar eens heen, en kan die wat voor je doen…
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Serieus Lalala?
Dat meen je niet, dat zou echt de ultieme oplossing zijn, omdat ik dus inderdaad een half jaar mis qua kosten!

Ik zal meteen eens gaan informeren!
Hopen dat mn mentor opneemt, en anders kan ik het volgende week aan mn decaan vragen!

Ik loop daar wel tegen aan hoor, dat ze niet echt meedenken, omdat mensen vaak denken’ je hebt toch zelf voor een kind gekozen! :S …

en de woningruil??