Wat te eten?

Anouk, ik kom alleen logeren als je airco in huis hebt!

Je mag wel hier komen logeren overigens! Of straks als het weer normale temperaturen zijn, ga ik weer allerlei lekkere recepten uitproberen met mijn keukenprinsessen-kroontje op mijn hoofd. Dan mag je ook langskomen hoor.

Ze worden hier gek van me dat ik elke week met minimaal 1 nieuw recept aankom! (Ik verheug me ook altijd enorm op de nieuwe Allerhande of de nieuwe Boodschappen bijvoorbeeld! Heerlijk om daarin te bladeren en recepten uit te halen!).

Groetekes, Sje

Haha hij is echt heerlijk. Zou hem wel elke dag kunnen eten. Jammer dat meneer Sje warme hap lekkerder vindt.

Ik heb jouw recepten ook maar even opgeslagen. Lijken me ook erg lekker. Vooral nummertje 3.

Liefs

@Michelle: het ziet er een beetje ranzig uit in de verpakking, het is namelijk een beetje een bruin kippie, maar het is heerlijk! Inderdaad ligt het bij de kip!

Ik ga morgen alle recepten printen! lekker en loeigezond! Ik ben dol op feta, gedroogde tomaatjes en pijnboompitten en die vond ik her en der wel terug. Hartstikke bedankt! We krijgen hier een overvloed aan Vitamine C!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het is meer oranje kip eigenlijk! Dus wel erg geschikt om bijv. zondag te eten!

Groetekes, Sje

Voor de iphoners onder ons (of ipod touch): download de appie. Staan echt duizenden recepten op uit de Allerhande en je kunt ze selecteren op minder dan 20 minuten, ideaal! Of kijk even op allerhande.nl heel veel inspiratie!

(en nee ik heb geen aandelen, koop zelf zelden bij de AH, zit niet in de buurt)

liefs

Die applicatie heb ik ook!

Liefs

ja, handig toch??? Leuke ideetjes vind ik

liefs

Ik vind sla erg lekker, maar Tim houd er niet van. Heb dus geen zin om iedere dag iets anders voor hem te koken. Met dit warme weer kook ik dus gewoon de dingen die we altijd eten. Zo hebben we deze week spinazie, bloemkool en macaroni gegeten. Tim eet gelukkig ook met dit warme weer net zo goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Als het hier warm weer is leef ik op tonijnsalade met brood!

Blik tonijn, komkommer, ui, knoflook, paprika, tomaat, azijn, zout, peper en beetje olijfolie (je kunt er nog super veel andere dingen in doen, maar das de basis) Stokbrood ( hebben ze hier niet) of wat andere broodjes (ik hou er van om ze even te roosteren) Dat eet ik zo’n 45 dagen per jaar, vooral in september en oktober als het hier heel warm is! Heerlijk!

Kijk hier heb ik wat aan thnxxxxxxxx allemaal.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers