Wat te doen

Hoi,

Zoals jullie weten uit het mamahoekje. Was/is onze dochter weer ziek. Ze heeft een hoge luchtweginfectie met beginnende keelonsteking daarvoor heeft ze een drankje gehad dat een kuurtje was. Toen dat op was leek het goed te gaan. Ze is wezen logeren en kwam daar vrolijk en minder ziek in mijn ogen vandaan. ik dacht we zijn over de top heen. Maar nu begint ze te hoesten, weer meer te slapen, chaggie te zijn enzv.
Nu twijfel ik of ik toch niet een antibiotica kuurtje zal aanvragen. inprincipe moest ze het gewoon uitzieken en moest bellen als ze meer dan drie uur koorst boven de 38,5 had.
Ze is nu al in totaal weer drie weken niet geheel lekker en ziek.
We weten inmiddels dat ze waarschijnelijk vergrootte neusamandelen heeft en weten zeker dat de keelamandelen te groot zijn. daarvoor moeten we na alle vakantie’s voor naar de kno arst.

Wat zouden jullie doen ze heeft geen koorst en ab is toch ook weer wat maar elke dag een chaggie kind aan je te hebben hangen al drie weken en wie weet hoelang nog is ook niets.

de twijfelaar
groetjes,

lon106

Het is ook niet eens een keertje rustig bij jullie, wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je een beetje ten einde raad bent!

Als het je toch niet helemaal lekker zit, kun je nog even de ha bellen. Je kunt beter tien keer te vaak bellen dan een keer te weinig.

Het enige wat ik kan doen is jullie veel sterkte wensen en hopen adt het snel weer een beetje beter gaat!

Hoi,

Heb toch even gebeld ook daar mijn eigen ha vanaf morgen op vakantie is. We hebben afgesproken dat we haar vandaag en het weekend drie keer per dag ook als het beterder gaat een zetpil pc te geven. Blijft ze dan nog steeds hetzelfde dan krijgt ze alsnog een kuurtje. En is ze aan de meer betere hand dan overleggen we even en zetten de pc door of kijken het weer aan.
Hij heeft even overlegd met de ka en die kunnen we dan bellen. Niet dat zijn vervanger niet goed is maar de ka gaat nog niet vakantie en kent Lonneke het best en ons en wij weer haar dus dat overlegd op moment beter.

Ben benieuwd.

groetjes

lon106

Ik hoop echt dat jullie snel terecht kunnen bij KNO arts. ik tobte ook met een meer ziek dan onderweg kindje, en sinds bij Milo de buisjes zijn geplaatst en die neusamandelen zijn verwijderd is het een heel ander kind. want ja, van ziek zijn wordt je chaggie. en ook al hebben ze geen koorts meer, ze zijn niet fit, hangerig etc. herkende veel in je verhaal.
Hier is er veel veranderd, Milo heeft ook minder last vd luchtwegen (zeg niet dat het helemaaaal weg is) , en fiets beter door verkoduheden en griepjes heen. En hij heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt (wrs oa dat hij zich dus fitter voelt en beter kan horen door de buisjes) succes meid, ik duim voor je, voor betere tijden!!!

x Floss