Wat te doen?

Hallo Moeders.
Ik heb jullie al gevraagd wat jullie schema’s waren en probeer dat ook een beetje, maar volgens mij ben ik er nu een potje van aan het maken.
Vanmorgen om 8 uur wakker moeten maken en fles van 210 CC
om 11.10 wakker moeten maken en heeft ze een heel fruithapje op…!
Om 13.30 Fles van 210 CC
Nu ga ik dus om 17.30 een fles geven en dan om 21.00 uur nog een fles.
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen fijn schema, want dan zit ik dus met koken, badje en dergelijke.
Eigenlijk wilde ik die laatste fles laten vallen, maar gisteren hadden we de laatste gegeven om half 8 en toen kwam ze om 12 uur vannacht en om 4 uur dus ben bang dat ze er nog niet aan toe is om die laatste voeding te laten vallen. Is het dus verstandig om op 5 voedingen te blijven en de fruithap gewoon als extra te geven of moet ik echt de fruithap vervangen voor een fles ???
Eerst was mijn schema als volgt en die vond ik heerlijk
7.30/8 uur fles
rond 10.10.30 fruithapje (half potje)
11.00 uur fles
14.30/15.00 fles
18.00 badje en dan rond 18.30 fles
21.30 laatste fles.
Groetjes Natasja

hee Natasja, ik weet niet of je er iets aan hebt maar mijn schema is als volgt:

7:30 fles
10:00 fruithapje
12:00 fles
15:30 fles
+/_ 18:00 paar hapjes groente
19:30/20:00 fles

groetjes ons

ja is ook een fijn schema, maar geef jij wel volledig fruithap of maar een paar hapjes ???

hallo hier het schema vanm delano

700 fles 210
1200 groente hap en fles want eet nog niet echt groente fles 210
15;30 fruit heel potje
1900 fles 210 met rijsste bloem
tussen door als hij wakker is krijgt hij nog wat sap of sabbelt hij aan een liga

Ivana krijgt een half potje fruit.

groetjes ons

Ik weet niet beter dan dat ze tot 6 maanden 4 flessen moeten drinken en dat zowel groente als fruit alleen maar bijvoeding is. Na deze 6 maanden ga je over op opvolgmelk en dan vervalt er 1 fles omdat ze dan echt groente en fruit moeten eten. Ik heb dit ook maar van het cb en uit de boekjes hoor maar het klinkt wel logisch. Verder weet ik dat wanneer ze 's nachts toch komen ze nog niet toe zijn aan een fles minder.
Ons schema is:
07.00/07.30 240 ml (210 + 7 schepjes)
11.00/11.30 240 ml laat ze vaak 50 staan
15.00/15.30 240 ml laat ze vaak 50 staan
17.00 fruithapje (6-8 lepeltjes)
19.00 240 ml
Als ze eens niet lang slaapt overdag krijgt ze tussendoor wat fruit bijv. om 10.30 of om 14.00.
Hopelijk kun je hier wat mee.
Grt, Sabine

hee hallo
ik denk omdat ze nog niet zoveel fruit eet , je m niet moet vervangen voor een fles
ik ga bij chloe staks een fles vervangen voor fruit en die is 7 maanden
toen chloe 5 mnd was deed ik het zo
smorgens 7 uur fles
half 10 fruit
11 uur fles
15 uur fles
19 uur fles en dan had ik die avondfles nog
in het begin moet je die fruit en groenten gewoon tussen twee flessen in geven echt erbij! (bijvoeding)
en als je merkt dat ze dan twee uur later die fles niet leegdrinkt geef je wat minder fruit
tenminste dat was bij chloe zo die at gelijk al best veel hahah ja dan is het eind zoek
nou ik hoop dat je snel weer in een lekker ritme komt en geloof me als je daar dan net in zit moeten ze weer brood enzo hahahaha heb je het boek van dapfne deckers gelezen die kon dat ook zo leuk vertellen
HEB JE NET EEN LEKKER RITME , GOOIEN ZE HET WEER OM

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd