Wat te doen tegen zitten en nu ook staan in bed

het is weer feest gister hebben we hem na 2 uur in slaap gekregen maar hij gaat nu ook gewoon staan in bed en krijst dan heel de boel bij elkaar. ben ook nog eens alleen omdat papa werkt ik weet het ff niet meer hoor. hij heeft al een slaapzak aan maar dat schijnt ook helemaal niet te werken

nou wat hebben die knullen van ons toch?! Hier was het vannacht ook weer prijs. Meneer ging lekker spelen van4 tot 5… Zometeen waarschijnlijk weer beddrama pffff geen zin in!

22-12-2009 colin geboren

Heel herkenbaar. Onze meid heeft het ook een tijdje gedaan. Zodra ik haar neerlegde was het hup staan en gillen.
Eerst wist ik niet wat ik moest. Er maar weer heen. Neerleggen aai over de bol en weg gaan.
Maar mevrouw had dit al heel snel door. Dus dan bracht ik haar naar bed. Kusje, liedje nog een kusje, speen in neerleggen aai over de bol muziekbeestje aan en weggaan. De eerste avond direct staan en huilen. Na 5 min bij haar geweest. Niks gezegt, neergelegd en weggegaan. Nou toen was het nog harder brullen.
Uiteindelijk en misschien is het heel slecht hebben we haar een dik uur laten feestvieren en huilen. Toen ik tegen 10en bij haar kwam (stop haar altijd nog even in als wij op bed gaan) lag ze mooi tevreden te slapen.
Sinds die avond is het klaar. Nu brengen we haar op bed, kusje, liedje nog een kusje, speentje muziekbeestje aan en welterusten. Echt heeeeeeel af en toe horen we haar nog.

Ik snap heel goed dat het heel lastig is en dat het moeilijk is. Ik zat ook met de tranen op de bank. Maar echt de aanhouder wint. Als je zeker weet dat je kindje niks heeft met zijn oren bv en hij heeft een schone komt en zijn flesje gehad, laat hem dan maar. Hij zal het snel genoeg doorhebben dat mama dat gedrag niet leuk vind.

Sterkte

Lilypie Second Birthday tickers

wa je niet bang dat dat ze viel want hij heeft nu over heel de dag anderhalf uur geslapen en valt dus om van vermoeidheid en stoot dus steeds zijn hoofd

quote:
wa je niet bang dat dat ze viel want hij heeft nu over heel de dag anderhalf uur geslapen en valt dus om van vermoeidheid en stoot dus steeds zijn hoofd

Als deze vraag voor mij is bedoeld?? Nee ik was niet bang dat ze zou vallen. Het bed had ik helemaal naar beneden. Op den duur gaan ze heus wel zitten en dan liggen. Of ze gaan zittend slapen

hij slaapt nu heb hem in bed gelegt en idd laten huilen. hij ligt nu al een half uur lekker te slapen hoop dat hij het nu snapt thanx voor de tip

TOP. En super dat je het aandurfde hem te laten huilen. Hopen dat je kleine man de boodschap heeft begrepen.

Geniet van je rustige avond.

Liefs

Luka heeft dit een week of 2 geleden ook gehad, zodra wij hem neerlegde ging meneer weer zitten. We hebben het normale ritueel afgewerkt, dus tandjes poetsen, tuttel, speen, verhaaltje voorlezen, knuffelen, zingen en weggaan. De eerste 2 avonden accepteerde hij dit niet en ging huilen, maar hierna was het eigenlijk over. Hij speelt dan zelf nog even een half uurtje en gaat dan slapen…

hoe gaat het nu met het slapen van Damian??

Wij waren het vandaag ook zat met het spoken en hebben besloten dat hij gewoon in zijn bedje moet blijven. Nou dat was een gezellige avond…
Ongeveer 1,5 uur bezig geweest, hij bleef maar krijsen zodra ik de kamer uitliep.
Uiteindelijk wat water gegeven en hand op zijn buikje. Ik dacht dat hij sliep, dus ging weg, wee. meteen overstuur. Maar na 2 minuutjes hand op buik sliep hij.

Ik had maar even het vrouwtje dat ons heeft begeleid gebeld en zij zei idd niet uit bed halen. Wel ernaartoe om de zoveel tijd of even bij hem zitten, maar hij moet er even doorheen . Teveel prikkels waarschijnlijk door alle nieuwe indrukken.

Maar even een paar avonden doorbijten hopelijk is het dan over!!

Hopelijk is het bij jou al over!!

22-12-2009 colin geboren

ik kreeg hem weer niet in slaap wel in bed niet in slaap dus papa heeft mij afgelost en na 5 min sliep tie (kwart over 8)

weet nou niet of het hielp dat papa dus daar zat of dat hij echt super moe was en het maar opgaf maar goed hij slaapt lekker

gister heeft hij ook heerlijk doorgeslapen tot half 7 7 uur (ik was al weg dus ruim na 6 uur) en toen nog lekker tot een uur of 9

de rest van de dag weer bijna niet maar dat zal vast ook wel met de warmte en het benauwde weer te maken hebben.

we zien het morgen wel weer en hopelijk gaat het elke avond wat beter en is hij er inderdaad snel doorheen en kan hij weer lekker makkelijk in slaap vallen want dit is ook zo zielig he

Muriel had dinsdag ineens zo’n avond. Ben tot 21:30 bezig geweest. Kwam ik boven zat ze in bed handjes om de spijlen heen en heel hard huilen. Helemaal warm was ze en de snot liep haar uit de neus en ze moest er haast van spugen zo overstuur. Ik heb haar er 2 keer uit gehaald. 1 keer even kort mee naar beneden en daar kon ze het ook niet vinden dus weer terug op bed gelegd maar weer helemaal over de toeren. Na 10 minuten toch weer naar boven en nu even op ons bed neergelegd en na 10 minuten werd ze iets rustiger en na weer 5 minuten ging ze ook af en toe even liggen. Ik heb haar toen een flesje gegeven en ze dronk zo 150 ml weg had er niet meer inzitten. Daarna op bed en was ze zo weg. Woensdag ging ze weer gewoon slapen om 19:30. Muriel huilt nooit dus als ze dan zo te keer gaat kan ik haar echt niet laten liggen er is dan echt iets aan de hand en ik wil haar dan troosten. Gelukkig is dit dan 1 keer voor ons maar als ik er dan aan denk dat jij bijna elke avond zo in moet dan heb ik wel met je te doen. Dat is echt heel zwaar. Ik heb zo geen tips voor je helaas.