Wat te doen met je kindje tijdens bevalling?

Rainbow ik was dan wel ouder toen mijn broertje geboren werd (8) en mijn moeder was naar het ziekenhuis gegaan en mijn tante was er maar het was net zo spannend hoor. En ik moest nog gewoon naar school ook dus ik zag hem pas om 15.00

Groetjes,

Michèle

Als ik weer zwanger ben dan moet ik in het ziekenhuis bevallen, dus daar kan Tim sowieso niet bij zijn. Persoonlijk zou ik hem er ook niet bij willen hebben als ik nog wel de mogelijkheid heb thuis te bevallen.

Als het s’nachts zou zijn dan zou ik hem wel gewoon laten liggen. Mocht je dan alsnog naar het ziekenhuis moeten dan zou ik van te voren iemand regelen die Jurian op kan komen halen. Of die naar je huis kan komen om op Jurian te passen. Vraag desnoods aan je buren of je s’nachts de babyfoon kunt brengen totdat je ouders er zijn als er teveel spoed bij is. Dit hebben wij ook met de buren afgesproken toen de buurvrouw vorig jaar moest bevallen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het contact met je buren is. Wij gaan heel goed met ze om. Dus voor ons was het geen probleem als ze alsnog naar het ziekenhuis moest en het was midden in de nacht om de babyfoon bij ons te houden.

Uiteindelijk begonnen haar weeen aan het einde van de middag en toen zijn haar ouders die hier 3 kwartier vandaan wonen meteen gekomen om hun dochtertje van 2 jaar op te halen. S’avonds om 10 uur is ze bevallen en de volgende ochtend kwamen haar ouders hun dochtertje weer terugbrengen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Minke was bij mijn ouders toen ik van Neeltje ging bevallen, omdat ik ingeleid werd was dat goed te"plannen". Verder stonden de buren standby voor als ik 's nachts met spoed weg had gemoeten en mijn ouders en de moeder van mijn vriend waren ook “stand-by”. lees: die sliepen met de telefoon onder hun kussen .
Persoonlijk zou ik mijn kind niet bij de bevalling willen, omdat je niet weet hoe het gaat lopen en dan kan het toch best heftig zijn voor een peutertje om te zien lijkt mij.
groetjes!

Nee echt niet ik wil Jurian er niet bij hebben… Niet voor mezelf en ook niet voor hem. Vorige bevalling is mijn zus erbij geweest, vond ik een super ervaring. Zij is dan ook kraamverzorgster van beroep

Het was toen heel druk aan mijn bed. Mijn man, mijn zus, 2 huisartsen (1 in opleiding) en de kraamverzorgster, Maar een super gezellige en ontspannen sfeer hing er, we hebben echt nog kunnen lachen en grapjes gemaakt met elkaar. We zeggen nu nog tegen elkaar dat dit nu alleen maar tegen kan vallen

Hier is het dus geregelt dat de familie online staat. Buren zijn prima maar niet voor hier in huis … en moeders woont 15 minuten weg dus kan zo komen.

Nou zo te horen is alles geregeld dus die kleine eigenwijs kan komen

Groetjes,

Michèle