We zitten met een dilemma…we weten niet wat we moeten doen met speelgoed dat we van oma’s e.d. hebben gekregen maar waar de onze echt niet meer mee speelt. Mijn moeder snapt het wel als we het weg doen of weg geven, maar mijn schoonmoeder kan er zo moeilijk over doen! Ik heb hier drie teletubbie poppen liggen waar niet meer naar omgekeken wordt, dus tijd om weg te doen. Zo ook een houten treintje van zo’n duur houten merk (jan bibejan geloof ik), wordt niet naar gekeken en is onderdeel van het interieur geworden (is trouwens amper mee gespeeld, past niet in het spel van ons zoontje). En zo heeft schoonmoeder al vier memoryspelen gegeven en twee keer electro geloof ik… Het is meestal tweedehands (niets op tegen, wij kopen zelf ook veel op rommelmarkten e.d.) dus omruilen gaat ook niet… Maar als het weg gaat, zal schoonmoeder er geheid om vragen… Hoe gaan jullie hier mee om en wat doen jullie met het speelgoed? (bewaren voor een tweede wil ik niet, want vier memoryspellen is mij echt te veel )
Hellup!!!