Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar

De cd heet Viva la vida maar die tekst is

Those who are dead
Are not dead
There just living in my head…

Weet alleen even zo gauw niet hoe dat nummer heet

Groetjes van ons

heel veel sterkte gewenst…

Ik lees het nu pas… jeez… wat heftig… Heel veel sterkte meid, dit is echt moeilijk idd…
Gecondolleerd en pff wat is het snel gegaan…zo oneerlijk!..

Ik herken de situatie trouwens, Een vriendin van mijn nichtje is bevallen van een zoontje, toen oma opa op wilde halen om het nieuws te vertellen was hij overleden… hij lag dood in huis. ongeveer rond de periode van begin augustus.

Dat is zeker heel erg snel gegaan.

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Behoorlijk heftig afgelopen maandag, maar ook wel weer een heel mooi en waardevol afscheid. Mijn schoonzus en broer hebben allebei gesproken, zo dapper van ze. Er was ruim tijd voor de ceremonie en na afloop ging iedereen naar een restaurant voor koffie (met gabak, dat vond ik dan wel weer heel raar want we waren nou niet bepaald in feeststemming…) en konden we nog rustig na praten. Het zal zeker nog wel moeilijk voor ze worden, als straks de kleine er is, maar voor nu lijken ze zich wel goed staande te houden.

De emoties hielden helaas niet op deze week… mn vader belde dat mn neef plotseling is overleden, lekker vakantie vieren op de camping, hartstilstand… Vreselijk, z’n vrouw en een kindje van 4 die nu zonder papa achter blijft…dus dinsdag opnieuw afscheid nemen. Zo word je wel even met je neus op de feiten gedrukt…

-x-
Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

mama van JAsper,

dan word je zeker met de neus op de feiten gedrukt, gecondoleerd met het verlies van je neef.
Wil je erg veel sterkte toewensen de komende tijd, en hopelijk gaat het zonnestraaltje voor jullie gauw weer schijnen

En idd om leeftijd wordt niet gevraagd, genieten iedere dag maar weer, het kan zo afgelopen zijn…

Veel sterkte gewenst
liefs mama van 2 kids

Gecondoleerd met je neef, wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd!

En over die gebak; toen mijn tante overleed, konden we een drankje drinken en waren er allemaal borrelhapjes. Dat wilde zij op die manier; ik vond het wel wat hebben.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”