Wat 'smiddags eten met kids


#1

Hoi,

Wat eten jullie tussen de middag met jullie kids.
Ik ben geen kok en al helemaal niet creatief met eten bedenken.
Dus het is hier standaard 's-morgens een boterham en 's-middags ook en dan 's-avonds warm eten.
Het is negen van de tien keer boterham met pindakaas anders eet ze niks heeft iemand hier nog iedeen voor?

Diana.


#2

wij eten ook brood,er staat hier van alles op tafel van zoet tot hartig beleg

doe wel eens kleine doosjes hagel slag of kuipjes jam
is meestal al een feest,brood in 4en en ze nemen op elk stuk wat anders

doen ook wel eens toasti of knakworstjes.en af en toe halen we crosaintje
of op woensdag middag pannekoeken of patatjes

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#3

Hier moeten ze als eerste boterham iets van kaas of vleesbeleg kiezen en de boterham erna mogen ze zoet kiezen (K3-hagelslag, chocopasta, aardbeien-witte-chocopasta of zoiets).

En die kaas varieert van jonge tot belegen kaas, wel of niet met komijn.
Vlees lusten ze zo ongeveer alles: smeerworst, boterhamworst, gebraden gehakt, ham, snijworst, grilworst, noem maar op.

Groetekes, Sje


#4

hey hey

Wij eten 's morgens altijd pap, tussen de middag brood en 's avonds ook warm.

Ik wissel wel 1x per week (altijd op woensdag) af met bv pannenkoeken, tosti’s bakken of lekker soep eten tussen de middag. En met mooi weer gaan we nog wel eens naar Zandvoort lekker visje eten op de boulevard.

groetjes titsia


#5

wij eten in de ochtend en de middag ook brood. sochtends mogen ze zoet, in de middag eerst een boterham met hartig, daarna pas zoet. Eens een krentenbol kan ook, of een cracker of beschuitje, ontbijtkoek…

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker


#6

We hebben gisteren pannekoeken gegeten, voor het eerst dat ik die zelf gebakken had en ze waren vrij aardig gelukt.
Ik had Naomi ook laten meehelpen met het klaarmaken dus dat vond ze ook geweldig.

Diuana.