Wat 's nachts aan? ook verwarming?

quote:
hoi

onze dochter ligt in romper (lange of korte mouw net wat ze die dag aanhad), pyama, soms sokken. Dit in een slaapzak met mouw en dan nog een dubbele deken erover. Ze komt er wel heel warm uit.
Overdag ook zo zelfde… (maar dan ipv pyama de kleertjes nog aan).
Als ik dit zo allemaal lees hebben wij onze dochter wel erg warm te slapen gelegd…

Als ze er heel warm uit komt, heb je d’r teveel ingepakt!
Ik zou die dubbele deken eerst maar weer weghalen.
Of eerst 1 natuurlijk.

Ook hier: wat moet ze aan/er over als het echt koud word?

M.

quote:
Als ik dit zo lees denk ik van heeft Dion nu heel weinig aan of hebben jullie kinderen veel aan. Dion heeft een romper zonder mouw, pyama en zomerslaapzak zonder mouwen aan. Als het straks echt kouder wordt doe ik een winterslaapzak aan met mouw. Dion wordt 's nachts nooit wakker dus ik neem aan hij het niet koud heeft. De verwarming heb ik niet aan alleen als het echt heeeeeeeeeel koud is wil ik hem een klein beetje open zetten.

Zo hebben we het hier ook gedaan met Hylke.
(Tegenwoordig heeft ie alleen pyama en dekbed.)

M.

inmiddels in pyama in slaapzak. Enkele deken.
2e dekentje is dan voor de winter. Maar nu al koud hier… en we hebben midwinter altijd verwarming iets aan boven

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

als het echt koud wordt/is , dan romper,pyama,dikke slaapzak met lange mouwen en dekentje om… wij hebben echt een hele dikke slaapzak dus dan nog doe ik niet teveel aan,aangezien het nooit echt koud is bij haar op de kamer. Als ze alleen een romper aanheeft komt ze nog lekker warm uit de slaapzak.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Mijn dochter slaapt nog niet eens in een slaapzakje…ze is 11 weken oud en draagt een rompertje,soms korte soms lange mouw en dan een pyamatje + broekje en sokjes…heeft een lakentje en een katoenen fleecedekentje en dan nog een dekentje erover heen…ze voelt warm aan in haar nekje…wel koud gezicht en koude handjes als ze met haar handjes boven de dekens ligt (deze wurmt ze dan onder de dekentjes vandaan soms)